Take a fresh look at your lifestyle.

قرص های مکیدنی گلو lozenges

0


    lozenges

هاکی روی یخ نام یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار است که در آمریکای شمالی (ایالات متحده و کانادا) تنها به عنوان هاکی نامیده می‌شود. بازی هاکی، یک بازی تیمی است که بر روی یخ انجام می‌شود، ورزش هاکی در کشورهای سردسیری که فصل سرما و یخبندان در آنان طولانی است دارای محبوبیت بسیار زیادی است، به صورتی که در کشورهای اسکاندیناوی، کانادا و آمریکا هاکی ورزش اول آن کشورها به حساب می‌آید.

تیم هاکی روی یخ فلوریدا یکی از پر طرفدارترین تیم های هاکی روی یخ در آمریکا می باشد و افراد زیادی برای تماشای این بازی به ورزشگاه می روند بنابراین برندهای متعددی برای معرفی محصولات خود از تیم هاکی روی یخ فلوریدا استفاده می کنند.

یک شرکت داروی دست به تبلیغات خلاقانه ای زده  و یک بیلبورد تبلیغاتی را اکران کرده است که بر روی این بیلبورد تصویر چند نفر که در حال داد زدن هستند را مشاهده می کنیم و با کلمات درشت روی آن نوشته شده قرص های مکیدنی گلو lozenges نوشته دیده می شود.

منظور از این بیلبورد تبلیغاتی این است که تماشاگرانی که در هنگام تماشای بازی هاکی روی یخ فلوریدا مشغول فریاد کشیدن و طرفداری از تیم محبوبشان هستند گلوی آنها دچار التهاب و درد می شود پس بهتر است با قرص های مکیدنی گلو lozenges از درد ناشی از درد گلو خود را بعد از تماشای بازی تیم هاکی روی یخ فلوریدا کاهش دهند.
قرص مکیدنی گلو lozenges حاوی مواد مؤثر گیاه دارویی اوکالیپتوس، شیرین بیان و فلفل قرمز بوده و با اثر ضدمیکروبی خود دارای خاصیت نرم کننده و کم کننده ی التهاب در گلو و دهان است و برای درمان سرفه، گرفتگی صدا و التهاب گلو و مخاط دهان کاربرد دارد.

сео оптимизация

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ