Take a fresh look at your lifestyle.

۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای تبلیغاتی در اصفهان وجود دارد

0

 

مهدی-بقایی

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت : درحال حاضر ۴۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای تبلیغات شهری در شهر اصفهان وجود دارد .
مهدی بقایی افزود : امروزه در بسیاری از شهرهای کشور برنامه‌ریزی در جهت تعریف برند جدید برای کلانشهرهای کشور در دستور کار قرار گرفته است .
وی ادامه داد : شهرها بر اساس قدمتی که دارند دارای برندهایی نیز هستند، به طور مثال شهر اصفهان دارای برند نصف جهان و همچنین شهر گنبدهای فیروزه‌ای بوده به طوری که این برند در تمام کشورهای دنیا شناخته شده است .
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد : البته در حال حاضر اصفهان با برند شهر زیبای خدا، تهران با برند شهر اخلاق و مشهد با برند شهر بهشت معرفی شده است .
بقایی به نبود برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم برای تبلیغات شهری در کشور اشاره و خاطرنشان کرد : اکنون فضای تبلیغاتی شهر اصفهان در سه قالب تجاری، تبلیغات فرهنگی مراکز مردم نهاد و تبلیغات فرهنگی شهرداری ایجاد شده است .
وی با اشاره به درآمد سال جاری فضاهای تبلیغاتی گفت : درآمد سال جاری شهرداری اصفهان از فضاهای تبلیغاتی هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است .
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان  ضمن تاکید بر اینکه قیمت تبلیغات در شهر اصفهان نسبت به دیگر شهرهای کشور کمتر است، گفت : واگذاری فضاها به متقاضیان از طریق پیمانکاران انجام می شود .
بقایی با بیان اینکه در حال حاضر در شهر اصفهان ۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای تبلیغاتی وجود دارد، افزود : بر این اساس ۳۵ هزار متر مربع به فضای تبلیغاتی تجاری، شش هزار و ۸۰۰ متر مربع در فضای تبلیغاتی فرهنگی و پنج هزار و ۱۰۳ متر مربع فضای تبلیغاتی فرهنگ شهروندی در اصفهان آماده شده است .
وی با اشاره به تعریف ضوابط ۲۰ گانه تبلیغات شهری در شهرداری اصفهان ادامه داد : این ضوابط نیز نیازمند بازنگری است و باید هر چه زودتر در دستور کار قرار گیرد .
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان همچنین به کمبود تعداد پیمانکاران شرکت کننده در مزایده واگذاری فضاهای تبلیغاتی اشاره کرد و گفت : این تعداد سال هاست که در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند و چنانچه افراد جدیدتری قصد ورود به این بخش را داشته باشند به دلیل برخی از شیطنت‌ها امکان حضور در این مزایده را پیدا نمی‌کنند .
بقایی در پایان تصریح کرد : مجوز فعالیت شرکت‌های تبلیغاتی در اصفهان در گذشته منعقد شده و از این رو شهرداری امکان فسخ آن را ندارد، بنابراین چنانچه شهرداری نسبت به فسخ مجوزها اقدام کند متخلف شناخته خواهد شد.духи монталь ценаcar cover for cadillac cts vдикая природа африки львыкуплю авторегистратор

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ