Take a fresh look at your lifestyle.

حفاظت از محیط زیست با کاهش قطع درختان

0


سلامت و حفاظت محیط زیست ارتباط تنگاتنگ با حیات سالم جامعه دارد. همان‌گونه که در جوامع بشری، بهداشت و پیشگیری مقدم بر درمان است، تأمین فضای سالم و محیط زیست مناسب نیز مقدم بر جبران خسارت‌های ناشی از محیط زیست آلوده است.
سالم نگه داشتن محیط زیست یعنی رعایت حق زمین، هوا، آب، خاک، دریا، صحرا، کوه و دشت، گیاهان، حیوانات و سایر موجودات و عرصه‌های محیط زیستی که با حیات جامعه ارتباط دارند، به همین جهت انجمن صلح سبز برای حفاظت از محیط زیست چالش تبلیغاتی خلاقانه ای را ایجاد نموده است.
انجمن صلح سبز در این اقدام هوشمندانه با راه اندازی ایستگاه هایی جهت اطاع رسانی از افراد داوطلب و دوستدار محیط زیست برای همکاری دعوت نموده است،از جمله فعالیت های مفید در این ایستگاه انتشار کاغذ های قابل بازیافت است که بر روی آنها پیام « حفاظت از محیط زیست با کاهش قطع درختان» نوشته شده است تا علاوه بر نصب آنها بر روی آینه جلو ماشین ها جهت فرهنگ سازی برای دیگر کسانی که با این تبلیغات خلاقانه مواجه می شوند موثر واقع گردد.
نکته جالب توجه تبلیغات انجمن صلح سبز اینست که از کاغذ های قابل بازیافت استفاده شده تا اگر این کاغذها در طبیعت رها شدند دوباره به چرخه محیط زیست باز گردند، و با این اطلاع رسانی قطع درختان جنگلی کمتر خواهد شد.

آژانس تبلیغاتی:ACW Grey
کارگردان خلاقیت اجرایی:Yonatan Stirin
کارگردان خلاقیت:Moti Rubinstein
کپی رایتر:Uri Marek
مدیر هنری:Moti Rubinstein

dolce & gabbana духи императрицаcar interior roof coverуниверсальная мобильная батарея купитьofficial website

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ