Take a fresh look at your lifestyle.

احساس را مزه کن؛ کمپین تبلیغاتی کوکاکولا در سال ۲۰۱۶ عوض شد

0

تمامی کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی کوکاکولا در چند سال اخیر حول یک موضوع اجرا می‌شد و در بسیاری مواقع با توجه به بازارهای هدف مختلف بومی‌سازی و متفاوت اجرا می‌شد.

3مزه-احساس؛-کمپین-تبلیغاتی-کوکاکولا-بصورت-یکپارچه-و-جهانی

اما کمپین تبلیغاتی کوکاکولا در سال ۲۰۱۶ به اسم «احساس را مزه کن Taste the Feeling» بصورت یکپارچه و البته جهانی برگزار شده و جایگزین کمپین قبلی خواهد شد.این اولین بار است که تمام محصولات کوکاکولا با یک تگ‌لاین در یک کمپین شرکت داده می‌شوند.

کوکاکولا Coca-Cola استفاده از استراتژی یکپارچه در کمپین تبلیغاتی خود را توجه به همه سلایق مصرف‌کنندگان کولای رژیمی Diet، ساده Classic و زیرو Zero دانسته و به همین دلیل تمام محصولات در این کمپین وجود دارند.

از دیگر دلایل انتخاب این شعار بعد از هفت سال موفقیت کمپین «Open Happiness» این بوده است که نشان دهد کوکاکولا طعم شماره یک نوشیدنی در جهان برای رفع خستگی است .
از طرفی، ویژگی‌های داستان‌سرایی کمپین تبلیغاتی کوکاکولا که به شکل جهانی اجرا شده است برای نفوذ بیشتر محصول در قلب مخاطب است تا منعکس‌کنندۀ هر دو جنبه کاربردی و عاطفی از تجربه کوکاکولا باشد.
مزه احساس؛ کمپین تبلیغاتی کوکاکولا بصورت یکپارچه و جهانی
در توضیح بیشتر کمپین تبلیغاتی کوکاکولا به این موضوع پرداخته شده است که یک حس ساده‌تر از کمپین «بازکردن شادی» ایجاد شود و بنابراین «احساس را مزه کن» شکل ساده‌ای از لمس کردن حس ایجاد شده بعد از نوشیدن کوکاکولا است.

آهنگ کمپین تبلیغاتی کوکاکولا با نام Taste the Feeling شامل یک امضای جدید صوتی با الهام از تلفن های موبایل است به‌همراه صدای فش فش و در نهایت، رفع خستگی.
ویدئوها و عکس‌های کمپین تبلیغاتی کوکاکولا نیز توسط طراحان مد ایجاد شده است چرا که شاید یک عکس گویای تمام احساس نباشد و سریال تصاویر منجر به درک کامل یک حس ساده و زیبا در کنار کوکاکولا بشود.

طرح‌های بیلبوردهای کوکاکولا را در کمپین تبلیغاتی کوکاکولا – مزه را احساس کنملاحظه کنید.

Tagline Year
۱۸۸۶ Delicious and Refreshing
۱۹۰۴ Drink Coca-Cola
۱۹۰۵ Coca-Cola Revives and Sustains
۱۹۰۶ The Great National Temperance Beverage
۱۹۰۷ Good to the Last Drop
۱۹۱۷ Three Million a Day
۱۹۲۲ Thirst Knows No Season
۱۹۲۳ Enjoy Thirst
۱۹۲۴ Refresh Yourself
۱۹۲۵ Six Million a Day
۱۹۲۶ It Had to Be Good to Get Where It Is
۱۹۲۷ Pure as Sunlight; Around the Corner from Everywhere
۱۹۲۹ The Pause that Refreshes
۱۹۳۲ Ice Cold Sunshine
۱۹۳۸ The Best Friend Thirst Ever Had; Thirst Asks Nothing More
۱۹۳۹ Whoever You Are, Whatever You Do, Wherever You May Be, When You Think of Refreshment Think of Ice Cold Coca-Cola
۱۹۴۲ The Only Thing Like Coca-Cola is Coca-Cola Itself
۱۹۴۸ Where There’s Coke There’s Hospitality
۱۹۴۹ Along the Highway to Anywhere
۱۹۵۲ What You Want is a Coke
۱۹۵۶ Coca-Cola … Makes Good Things Taste Better
۱۹۵۷ Sign of Good Taste
۱۹۵۸ The Cold, Crisp Taste of Coke
۱۹۵۹ Be Really Refreshed
۱۹۶۳ Things Go Better With Coke
۱۹۶۹ It’s the Real Thing
۱۹۷۱ I’d Like to Buy the World a Coke – part of the “It’s the Real Thing”
۱۹۷۵ Look Up America
۱۹۷۶ Coke Adds Life
۱۹۷۹ Have a Coke and a Smile
۱۹۸۲ Coke Is It
۱۹۸۵ (We’ve Got a Taste for You (Coca-Cola Coca-Cola classic); America’s Real Choice (Coca-Cola Coca-Cola classic
۱۹۸۶ (Red, White You (Coca-Cola classic
۱۹۸۶ (Catch the Wave (Coca-Cola
۱۹۸۷ When Coca-Cola is a Part of Your Life, You Can’t Beat the Feeling
۱۹۸۸ You Can’t Beat the Feeling
۱۹۸۹ Official Soft Drink of Summer
۱۹۹۰ You Can’t Beat the Real Thing
۱۹۹۳ Always Coca-Cola
۲۰۰۰ Coca-Cola. Enjoy
۲۰۰۱ Life Tastes Good
۲۰۰۳ Coca-Cola … Real
۲۰۰۵ Make It Real
۲۰۰۶ The Coke Side of Life
۲۰۰۹ Open Happiness
۲۰۱۶ Taste the Feeling

Провода и питаниекупить средства для уборкидуховой шкаф встроенная купитьключевые слова конкурентов

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ