Take a fresh look at your lifestyle.

نکاتی برای نوشتن عنوان‌های جذاب و افزایش نرخ کلیک

نرخ کلیک CTR (مخفف Click Through Rate)، یکی از کمیت‌های بسیار مهم در حوزه بازاریابی آنلاین است که بواسطه آن می‌توانیم از میزان موفقیت یک کمپین ایمیلی یا تبلیغاتی آگاهی پیدا کنیم. نرخ کلیک در حقیقت از تعداد افرادی که روی یک لینک کلیک کرده‌اند به دست می‌آید و به همین دلیل است که رویکرد درست در نوشتن تیتر مطالب می‌تواند شانس دریافت کلیک در صفحه نتایج موتورهای جستجو  و همینطور افزایش کلیک در ایمیل مارکتینگ را هم برایتان به ارمغان بیاورد:

 – ۸ عدد جادویی شما خواهد بود:

بررسی‌های انجام شده روی تیترها نشان داده‌، نمونه‌هایی که شامل هشت کلمه هستند، CTR آنها حدود ۲۱% از CTR میانگین دیگر تیترها بیشتر است. در کل خیلی از افرادی که در حوزه وبلاگ‌نویسی و ایمیل مارکتینگ به فعالیت می‌پردازند، معتقدند که تیترهای کوتاه‌تر، تعداد بیشتری مخاطب جذب می‌کنند.

– از دونقطه و خط تیره استفاده کنید:

CTR سرفصل‌هایی که در آنها از دو نقطه و خط تیره استفاده شده است، حدود ۹% از دیگر نمونه‌ها بیشتر است. شاید دلیل اصلی چنین اتفاق مهمی این باشد که وقتی در نوشتن تیتر این دو المان مورد استفاده قرار می‌گیرند، مجبور می‌شوید اطلاعات بیشتری به مخاطب خود درباره محتوای تولیدی بدهید.

– در نوشتن تیتر، توجه داشته باشید که تصاویر کلیک خورند:

سعی کنید وب‌سایت و یا وبلاگ خود را به گونه‌ای طراحی کنید که بتوانید از تصاویر در کنار تیتر‌های خود بهره ببرید؛ زیرا در تحقیقات صورت گرفته روی تیترهایی که عکسی به گرو خود داشته‌اند، مشخص شده که پیروی از چنین رویه‌ای، افزایش CTR تیتر مورد نظر، نسبت به تیترهای بدون عکس برابر ۲۷% است. همچنین در محتوای ایمیل‌ها هم چنین موردی صدق می‌کند و تیتر‌های داخل اکثر ایمیل‌هایی که در آنها عکس به کار رفته است، CTR بیشتری نسبت به ایمیل‌های بدون عکس دارند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.