Take a fresh look at your lifestyle.

۳ روش برای افزایش موقعیت‌های فروش از طریق وب‌سایت

با توجه به این موضوع که مخاطبان در حال حاضر ترجیح می‌دهند که مراحل کوتاه‌تری را در وب‌سایت‌ها طی کنند، گرفتن اطلاعات افرادی که می‌توانند به موقعیت فروش مناسب تبدیل شوند، بسیار سخت‌تر شده است. در اینجاست که باید به راهکارهایی اشاره کنیم که به شدت در جذب موقعیت‌های فروش تاثیر می‌گذارند و سبب می‌شوند که مخاطب میل بیشتری در جهت تعامل با شما نشان دهد.

مقاله مرتبط:

آشنایی با مفهوم لید (Lead) در دیجیتال مارکتینگ

۱. تمام مراحلی که برای دریافت اطلاعات وجود دارد را بهینه‌سازی کنید:

– Call-to-Action ها (دکمه‌های فراخوان): سعی کنید از مواردی که در برندینگ شما ذکر پیروی کرده و دکمه‌های فراخوان خود را با قوانین مذکور هماهنگ سازید. فراموش نکنید که همچنان می‌توانید روی دکمه‌های فراخوان خود تست انجام داده و از نتایج بدست آمده برای بهینه‌سازی بهره ببرید.

– صفحات فرود: بر اساس یک تحقیق که توسط تیم Hubspot صورت گرفته، وب‌سایت‌هایی که بیش از ۳۰ صفحه فرود در خود دارند نسبت به وب‌سایت‌هایی که ۱ تا ۵ صفحه فرود در آنها قرار گرفته، حدود ۷ برابر موقعیت فروش بیشتری داشته‌اند. پس همواره به صفحات فرود خود اهمیت داده و سعی کنید بر حسب نیاز تعداد آنها را افزایش دهید.

– صفحه “تشکر از شما”: این صفحه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به شدت در میزان وفاداری مشتری تاثیر مثبت می‌گذارد. همیشه درنظر داشته باشید که وقتی یک پیشنهاد در ازای دریافت ایمیل مخاطب می‌دهید، در صفحه تشکر از او پیشنهادی که ممکن است یک کتاب یا محتوا باشد را برای دانلود قرار دهید.

یک صفحه تشکر خوب باعث دریافت بیشتر لید و ایجاد ارتباط عمیق بعد از ثبت نام کاربران می‌شود.

نکاتی جهت بهبود صفحه تشکر :

پس از اینکه کاربر فرم را تکمیل کرد یا ایمیل خود را در لیست ثبت کرد، شما می توانید:

  • درخواست شرکت در نظرسنجی را ارایه دهید.
  • چند لینک جهت نمایش دیگر پیشنهادات خود ارایه دهید.
  • از آنها بخواهید دیگر صفحات سایت شما را مشاهده کنند.
  • از کاربران بخواهید صفحه شما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
  • پاداش و یا کد تخفیف ویژه‌ی برای کاربران خود در نظر بگیرید.

۲. Call-to-Action ها را شخصی سازی کنید:

Unbounced اخیرا یک آمار از کلیک خوری دکمه‌های فراخوان منتشر کرده که واقعا جالب است. دکمه‌های فراخوانی که بر اساس محتوا دینامیک ایجاد و صفحات مربوط به آنها شخصی سازی شده‌اند، ۴۲ درصد نسبت به نمونه‌های دیگر کلیک بیشتری بر آنها وارد شده است.

ببینید چگونه شخصی سازی با مشتری ارتباط برقرار می‌کند.

۳. تست تست و همچنان تست:

خیلی مواقع شما با مخاطبانی در ارتباط هستید که حدسیات شما روی آنها جواب نمی‌دهد. از این رو لازم است که روی رفتار آنها تست انجام داده و در حقیقت رفتار آنها را آنالیز کنید.

برای نمونه وب‌سایت Friendlybuy به کمک تست‌هایی که روی دکمه‌های فراخوان خود انجام داده، توانسته تا به امروز ۲۱۱%درصد میزان نرخ کلیک‌خوری آنها را افزایش دهد.

اگر شما هم راهکاری برای افزایش تعداد موقعیت‌های فروش در وب‌سایتتان انجام داده‌اید، آن را در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.