نیتیو ادز Native Ads بر بام تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۱۷ قرار گرفت
در یک سال گذشته تبلیغات دیجیتال سهم قابل توجهی از بودجه دیجیتال مارکتینگ را از آن خود کرده است. سهم سال به سال فضاهای مختلف برای تبلیغات دیجیتال در حال تغییر است و هر سال یک فضا بیشترین سهم تبلیغات دیجیتال را از آن خود میکند.
در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ تبلیغات نیتیو یا تبلیغات همسان برنده ابزارهای تبلیغاتی در فضای دیجیتال است. براساس آمار به دست از موسسه Mediaradar بیشاز ۷۴ درصد تبلیغات دیجیتال به نیتو ادز منتقل شده است و تبلیغکنندگان ترجیح میدهند از این فضای تبلیغاتی در فضای دیجیتال استفاده کنند.
در مقام بعدی تبلیغات از طریق ایمیل نزدیک به ۲۸ درصد و تبلیغات در موبایل ۸ درصد از حجم تبلیغات را برای تبلیغاتکنندگان نسبت به سال گذشته در بر گرفتهاند.
اما تبلیغات برنامهریزی شده یا Programmatic Advertising با ۱۲ درصد رشد منفی بیشترین افت را در بین ابزارهای تبلیغاتی دارد.
نظرات بسته شده است.