Take a fresh look at your lifestyle.

در دست ساخت، فرصتی برای MatraCat

دنیای دیجیتال پر است از کارهای نیمه کاره. وب سایت های در دست ساخت، دلیل خوبی بر این مدعا هستند. بیشتر وقت ها این وب سایت ها ماه ها یا حتی سال ها در دست ساخت باقی می مانند. این وب سایت ها هر روز هزاران بازدید کننده دارند و هر بار بازدیدکنندگان با همان پیام ناامید کننده قبل مواجه می شوند؛ «وب سایت در دست ساخت.»

ایده آژانس OMD این بود که مسئولیت این وب سایت ها را به عهده بگیرد تا MatraCat بتواند در دنیای دیجیتال، مهارت ساخت و ساز خود را توسعه دهد. Matra  توزیع کننده برتر برند Caterpillar  در کاستاریکا است.

استراتژی

آژانس، پیشنهادی به صاحبان وب سایت های «در دست ساخت» داد؛ اگر صفحه اول وب سایت  شان را در زمان طرح های پیشبرد فروش (Promotion)، با صفحه مورد نظر آژانس جایگزین می کردند، وب سایت به شانس بزرگی برای کامل شدن دست پیدا می کرد.

در چند روز، نانوایی ها، هنرمندان، شرکت های ساخت و ساز، مهدکودک ها، تعمیرگاه های اتومبیل و بسیاری دیگر در این کمپین شرکت کردند. هزاران بازدیدکننده ای که تا پیش از این با مراجعه به این وب سایت ها بلافاصله آنها را ترک می کردند، حال می دانستند که با استفاده از دستگاه های CAT می توانند در وب سایت بازی کنند.

اجرا

صاحبان وب سایت ها به کمپینی دعوت شده بودند که در آن از رسانه های محیطی، ad words، بنرهای تحت وب، ویدئوهای آنلاین، تبلیغات فیس بوک و محتوای اختصاصی استفاده شده بود. هر بخش از کمپین، کاربران را به وب سایت اصلی فروش هدایت می کرد.

نتیجه

برند با این کار، هم وب سایت های مرده کسب و کارهای کوچک را به زندگی برمی گرداند و هم این که هر کدام از آنها را به رسانه ای تعاملی برای تبلیغ MatraCat تبدیل می کرد.

بیش از ۳۰۰ وب سایت به این شکل تبدیل شدند. متوسط بازدید هر وب سایت از ۵ ثانیه به ۳ دقیقه تغییر کرد.

در کمتر از ۲۸ روز، وب سایت اصلیِ طرح پیشبرد فروش، ۴۶۳۴۸ بازدید دریافت کرد.

روزنامه ها، وب سایت ها و ایستگاه های رادیویی مهمی این خبر را پوشش دادند.

کمپین توانست توجه و حمایت وزارت اقتصاد، صنعت و تجارت و مؤسسه ملی آموزش را نیز جلب کند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.