Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه به ارزش برند خود واقعیت ببخشید؟

«برندینگ شناسایی چیزهایی است که به دنبال آن هستید و آوردن آنها به زندگی.»

نویسنده این جمله معروف ناشناس است، اما به راحتی می توان آن را به هر شخصی نسبت داد که با موفقیت در ایجاد و توسعه یک برند همکاری داشته است.

به گزارشimarketor ، این جمله در واقع برند را از ابعاد ملموس آن مانند نام و لوگو به سمت و سویی سوق می دهد که توسط کارکنان، سفیر برند و اجرای موفق کاراکتر برند تعریف می شود. امروزه برندها به طور فزاینده ای خواهان اطمینان از این موضوع هستند که همه جنبه های برند از نام و لوگو تا کارکنان و مصرف کنندگان، در چارچوب اخلاق، تأثیرگذار بوده و ارزش برند افزایش پیدا کند.  اما چگونه برندها می توانند اطمینان پیدا کنند که اجزای لازم برای ارزشمند بودن در زندگی روزمره افراد را دارا هستند؟

برند را اولویت اصلی خود قرار داده و به آینده آن فکر کنید

وقتی صحبت از برند می شود، ایرادی ندارد اگر ندانید که اکنون برندتان چه مفهومی را قرار است منتقل کند، اما یافتن این موضوع باید اولویت اصلی شما باشد. سعی کنید حتماً در این زمینه آینده نگر باشید و فقط به وضعیت حال حاضر خود اکتفا نکنید.  به زودی خواهید دید که تقریباً همه جنبه های برند در پروسه پیشرفت و توسعه کارتان تکمیل خواهد شد. پس باید بدانید که برندتان چگونه قرار است با مشتریان ارتباط برقرار کند. از خودتان بپرسید که چه ویژگی خاصی را در برند مدنظر دارید و سپس آن را با اهداف بلند مدت برندتان تطبیق دهید.

ارزش ها را براساس خصوصیات شخصی بنا کنید

اینکه شما خواهان چه چیزی هستید، چگونه رفتار می کنید و چه چیز برای تان مهم است، همگی ویژگی های شخصی هستند که در هنگام توسعه و تکامل استراتژی برند، به عنوان اساس ارزش گذاری برند فعالیت می کنند.  این عناصر می توانند در کنار هم باشند، چرا که هدف مشخصی را تأمین می کنند. مانند قطعات یک پازل که در نهایت تصویر یک شخص یا در این حالت، تصویر یک برند را می سازند، بنابراین زمانی که می خواهید ارزش پایه برای ساخت برندتان را ایجاد کنید، باید بدانید کدام ویژگی، شخصیت برند را توصیف می کند. سپس مهم ترین آن را به عنوان استراتژی توسعه برند خود در نظر بگیرید. این همان چیزی است که به برندتان واقعیت می بخشد.

به کارکنان خود ارزش بدهید

کارکنان شما مهم ترین حاملان برند شما هستند. این افراد کاملا در دید عموم هستند و قابلیت قدرتمند ساختن یا تضعیف برندتان در دستان آنهاست.  بنابراین جایگاه برند و آموزش آن را باید در زودترین زمان ممکن آغاز کنید. این گونه از همان ابتدا بذر برند کاشته شده و این زمان را دارید تا ویژگی های اصلی برند به تدریج جوانه زده و رشد کنند. با این کار همه ابعاد برندتان به خوبی شکوفا خواهد شد. 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.