Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی یک کمپین موفق: دماغتون حس نمی کنه؟

باورش سخت است کهFebreze، یکی از برندهای PG، در زمان ورود به بازار با شکست بزرگی مواجه شود و تا مرز ورشکستگی پیش برود، اما این برند با تغییر در فرآیند بازاریابی اش توانست به بزرگ ترین فروشنده خوشبو کننده هوا در بازار تبدیل شود و نام پرفروش ترین محصولات این حوزه را یدک بکشد.

به گزارش  ام بی ای نیوز، نام کمپین موفق برند  «Happy Breath»  بود. این کمپین بازاریابی مصرف کنندگانی با ذائقه های مختلف بویایی را هدف قرار می داد؛ برخی مصرف کنندگان فقط می خواهند مشکل را از بین ببرند، درحالی که گروه دیگر دل شان می خواهد با عطرهای مختلف، فضای خاص خودشان را خلق کنند. به عبارت دیگر برند با گروه بزرگی از مخاطبان روبه رو بود؛ مادری که سعی می کرد بوهای ناخوشایند را هنگام تمیز کردن خانه از بین ببرد یا فردی که می خواست بعد از یک روز پرمشغله به اتاقی با عطر وانیل قدم بگذارد.

کمپین یکپارچه در پلتفرم های یوتیوب، گوگل پلاس، فیس بوک و توییتر اجرا شد. تصاویر به کار رفته در این پلتفرم ها همه از لوگوی برند و پس زمینه آبی یا سفید استفاده می کردند و کاورفوتوی کمپین این سوال را مطرح می کرد: «آیا بینی تان قدرت تشخیص بوها را از دست داده است؟» طراحان کمپین بر این باور بودند که بینی انسان بعد از مدتی حساسیت خود را نسبت به بوها از بین می برد، درحالی که این بوهای ناخوشایند همچنان وجود دارند، بنابراین در آگهی های کمپین سعی شد توجه افراد مختلف به بوهای ناخوشایند جلب شود.

آگهی های تلویزیونی کمپین، دوستان و خانواده هایی را نشان می داد که عزیزان شان را به اتاقی می بردند که نسخه اغراق شده از بوهای اتاق  یا اتومبیل شان بود.     

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.