Take a fresh look at your lifestyle.

چه کسانی به برند شخصی نیاز دارند و چگونه میتوانند به آن دست پیدا کنند؟

چه کسانی به برند شخصی نیاز دارند و چگونه میتوانند به آن دست پیدا کنند؟

برند شخصی به این معنی است که شما چگونه خود را به دنیا معرفی می کنید، چگونه تصویر و هویت خود را خلق و حفظ می کنید.

برند به همان اندازه که درباره ی سابقه ی فرد است، در رابطه با شغل، تجارت و پیشه ی او نیز می باشد. اینکه چطور آدمی هستید، علایق شما وهرحقیقت جذاب دیگری را دربرمی گیرد.

برند شخصی کاری است که انجام می دهید، آنچه که هستید و بالاتراز همه چه کاری برای دیگران انجام می دهید. قرار ملاقات با شخصی، تماس تلفنی، فرستادن ایمیل فعالیت هایی هستند که با وجود آن ها، این فرصت را به دست می آورید که بتوانید برند خود را نشان دهید. آفلاین یا آنلاین، تنها چند ثانیه زمان لازم است که اولین اثر را از خود باقی بگذارید. بنابراین باید آن را به درستی انجام دهید.

آیا شما به برند شخصی نیاز دارید؟

شما پیش از این هم یک برند داشته اید. باید با پایداری و پیشرفت مداوم مطمئن شوید که این برند همان چیزی را نشان می دهد که شما می خواستید. باید کنترل برند خود را در دست بگیرید، زیرا می تواند به شناخته شدن تجارت شما کمک کند.

و کمک می کند تا بتوانید به کمک مشتریان حاضر و یا مشتریانی که در آینده می آیند، طرفین تجاری، کارفرماها و … دیده شوید. گاهی می خواهید به مردم این را یادآوری کنید که چه کسی هستید و شغلتان چیست.

مردم از مردم خرید می کنند نه از یک موسسه ی بازرگانی. مگر اینکه در حال سفارش یک کتاب به صورت آنلاین باشید و قصد داشته باشید افراد را در تجارت بشناسید، این امر خصوصا در خدمات و محیط هایی که گرانترین محصولات را می فروشند ، پابرجا تر است،

تا جاییکه مشتریان فقط از افرادی که اجناس معتبرتر با برندهای معروف تری دارند، خرید می کنند. سهام های مرغوب نام های تجاری خود را به کارفرماها می دهند تا آن نام های تجاری بتوانند یک نماینده از طرف کارفرماها باشند.

این حرفه در حال رشد است و این نام های تجاری شخصی یک روز بخشی از آموزش القایی هر فرد می شود. برند شخصی برای استارت آپ ها بسیار مهم هستند، شاید هم مهم تر از آن. مشتریان از اشخاص اندکی خرید می کنند و نه از برندهای تجاری که با گذر زمان پیشرفت کرده اند.

داشتن افرادی با برند معروف که بطور اساسی برای یک استارت آپ کار می کنند، به این معنی است که آن ها اعتبارشان را برای این تجارت قرض می دهند. توانمندسازی برند کارمند شما، احتمالا یکی از سودآورترین راه های بازاریابی و توسعه دادن تجارت تان می باشد.

از کجا باید شروع کنید؟

اگر می خواهید برند خود را ارتقا دهید و بی درنگ  می خواهید بیشترین تاثیر را بدست آورید، اینترنت بهترین محیط برای شروع است . ثبت نام در سایت های اینترنتی آنلاین کار بسیار ساده ایست و هزینه ای هم ندارد . اینترنت ابزار فوق العاده ای برای ارتقا دادن برند شخصی است. یک حرفه ی  معمولی در LinkedIn یا Facebook پروفایل مخصوص به خود را دارد.

برخی از این مشاغل عوامل بسیار دیگری را نیز شامل می شوند. تا زمانی که به درستی از پروفایل خود استفاده و نگه داری می کنید در راه برنده شدن هستید. سعی کنید اسم خود را در گوگل بنویسید و ببینید چه اتفاقی می افتد. احتمالا این روزها مشتریان آینده نگر این کار را انجام خواهند داد.

برند شخصی

آیا شما از آنچه که آن ها خواهند دید، خوشحالید؟

اگر شما یک مشتری بودید، احتمالا دوست داشتید یک فروشنده را با یک پروفایل کاری بر روی LinkedIn و شاید دیگر رسانه ها ببینید. اگر نتوانستید خود را پیدا کنید ، باید چند کار را انجام دهید. همچنین باید به Facebook, Twitter, Myspace, Blogs  و دیگر سایت ها رجوع کنید تا متوجه شوید که به سادگی در یک فعالیت شرکتی قرار نگرفته اید. مطمئن شوید برند که انتخاب می کنید محکم و جایگاه مناسبی داشته باشد.

باید ها چه چیزهایی هستند؟

داشتن یک ظاهر حرفه ای، پروفایلی که در LinkedIn به درستی نوشته شده باشد، باعث سود بسیاری از مالکانی می شود که تازه شروع به کار کرده اند. شما همچنین باید یک Elevator pitch داشته باشد تا بتوانید درهر زمانی که مایل بودید پیغام بفرستید. من یک بیوگرافی آنلاین به شما پیشنهاد می کنم که می توانید آن را نیز اضافه کنید و همچنین پروفایل های قابل جست و جو و ساده برروی Facebook, Twitter, Flickr, YouTube , و Google profile داشته باشید.

آیا داشتن این ها خوب است؟

چیزاهایی که داشتن آن ها خوب است، شامل آواتار شخصی برای کامنت گذاشتن ، وبلاگ یا سایت شخصی، LinkedIn Group شخصی، نام املاک شخصی، بازاری که مالک آن هستید یا آن را اداره می کنید و مقالات منتشرشده یا پست های وبلاگ ها. مطمئن شوید که با هر آنچه که در دنیا به اشتراک می گذارید، شبیه باشید. این امر شامل هر مکانی می شود که شما بصورت یک شخصیت آنلاین در آنجا حضور دارید.

باید توجه داشته باشید،ممکن است هنگامی که مشتریان آینده نگر شما را برای اولین بار می بینند، شگفت زده یا ناامید شوند. باید در تمام شبکه ها یک شخصیت داشته باشد و همان شخصیت را در همه جا حفظ کنید.

بنابراین به عنوان یک فرد قابل اعتماد و حقیقی شانس ملاقا ت بیشتری خواهید داشت. اطلاعات مربوط به خود را به اشتراک بگذارید، گزارش هایی ارائه دهید و آن ها را به دیگران القا کنید. اندکی شخصیت به برند خود اضافه کنید .

همه ی ما می دانیم که برای فروش اگر بر پایه ی احساس عمل کنیم ساده تر است تا اینکه برپایه ی حقیقت رفتار کنیم. هنگامی که احساس شکست کردید،هر فردی باید توانایی این را داشته باشد که بتواند شما را آنلاین پیدا کند و بفهمد که چکار می کنید و چه کاری را دنبال می کنید. اگر مسئله این نیست، لازم است که کار و تلاش خود را اندکی بیشتر کنید.

منبع: ادریس

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.