Take a fresh look at your lifestyle.

داستانی بامزه از دوستی ها به روایت Taco Bell

 هر تجدید دیداری با Quesarito (ساندویچ به خصوصی درTaco Bell ) بهتر است.

طی چند سال اخیر ما میلیون ها تبلیغ تأثیر گذار دیده ایم و Taco Bell هم از این تبلیغات دارد ولی انگار این نوع تبلیغات، این فست فود زنجیره ای را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

به گزارش  ام بی ای نیوز، Taco Bell کانادا به طرز ماهرانه ای از ژانر به اصطلاح sadvertising برای تولید ویدئوهای تبلیغاتی سرگرم کننده خود استفاده کرده است. در این ویدئو دو دوست که در شش روز گذشته همدیگر را ندیده اند برای یک دیدار مجدد احساسی آماده شده اند.

در این ویدئو که توسط آژانس تبلیغاتی Grip Limited  برای Quesarito تولید شده است، دو دوست قدیمی دوباره همدیگر را ملاقات می کنند که این دقیقا مثل دو نوع غذای قدیمی به نام های quesadilla و burrito در Taco Bell هستند.

Trevor Gourley ، کارگردان این کار می گوید: به صورت کاملا واضحی این یک تبلیغ تجدید دیدار است به این دلیل که محصولاتی مثل quesadilla و burrito دوباره در کنار هم قرار گرفته اند. این حسی است که انگار ما آن را میلیون ها بار تجربه کرده ایم.

او در ادامه افزود: به خاطر تحقیر بعضی از تبلیغ های مان، ما شروع به تغییر دادن آنها کردیم و این سوال را مطرح کردیم که چگونه می توانیم به چیزی دست یابیم که Taco Bell نتواند آن را سرزنش کند؟ یا چگونه می توانیم به طور برجسته به مشتریان مان کمی اعتبار ببخشیم؟ در نهایت ما به این نتیجه رسیدیم که یک تحریک مؤثر و پایدار می تواند به یک عامل رایج در این تبلیغات تبدیل شود.

Gourley می گوید: ما از دو بازیگر بامزه برای این ویدئو استفاده کردیم که به خوبی از عهده آن برآمدند. ما یک بازیگر دیگر هم داشتیم که در طول روز ما را همراهی می کرد و این سه بازیگر به صورت قدرتمندی توانستند در این ویدئو تأثیر گذار باشند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.