ترند بودجه تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی ۲۰۱۷
فیسبوک بیشک رهبر تمامی ترندها در شبکههای اجتماعی است و این موضوع در مورد بودجه تبلیغاتی نیز صدق میکند.
فیسبوک در حال حاضر بیشترین محبوبیت را در بین بازاریابان برای تبلیغات دارد و بر اساس گزارش موسسه هاناپین مارکتینگ بازاریابان تصمیم دارند بودجه تبلیغاتی خود در شبکههای اجتماعی رادر ۱۲ ماه آینده افزایش دهند.
نزدیک به ۹۳ درصد از بازاریابان گفتهاند که بخشی از بودجه تبلیغاتی در شبکه اجتماعی خود را در تبلیغات فیسبوک هزینه کردهاند. بعد از آن شبکه اجتماعی اینستاگرام که آن هم متعلق به فیسبوک است، در جایگاه دوم قرار گرفته است. ۶۷ درصد از این افراد گفتند که اینستاگرام را به عنوان جایگاه تبلیغاتی خود در شبکههای اجتماعی انتخاب کردهاند. لینکداین و توئیتر در جایگاه بعدی برای هزینه بودجه تبلیغاتی هستند.
نزدیک به ۲۱ درصد از بازاریابان گفته اند که میخواهند بودجه تبلیغاتی خود در توئیتر را کاهش دهند. در همین طبق اخبار منتشر شده بیش از یک میلیون نفر از توئیتر مهاجرت کردهاند. اسنپچت و پینترست در مقام بعدی برای کاهش هزینه تبلیغات هستند. اما بر اساس همین آمار بعد از فیسبوک و اینستاگرام، لینکداین در مقامی است که بازاریابان برنامهای برای افزایش بودجه تبلیغاتی در آت دارند.
نزدیک به سه چهارم بازاریابان گفتهاند شبکه اجتماعی فیسبوک بهترین جا برای تبلیغات شبکه اجتماعی هستند.
این گزارش براساس نظرسنجی از بین ۱۶۴ بازاریابی بدست آمده است که بودجه تبلیغاتی خود را در شبکههای اجتماعی هزینه کردهاند.
نظرات بسته شده است.