Take a fresh look at your lifestyle.

بهترین ابزارهای مدیریت محتوای شبکه‌های اجتماعی

بهترین ابزارهای مدیریت محتوای شبکه‌های اجتماعی

اکثر کسب‌وکارهایی که از شبکه‌های اجتماعی در راستای بازاریابی کسب‌وکار خود بهره می‌برند، درگیر این مورد مهم هستند که چه ابزارهایی می‌تواند آنها را در مسیر مدیریت محتوا و پست‌هایشان نیز یاری کند.

در ادامه به معرفی ۵ ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم که هر کسب‌وکاری می‌تواند از آنها بهره ببرد که اکثر آنها رایگان هستند:

 

۱- بافر (Buffer):

بافر در‌ ژانویه سال ۲۰۱۵ شروع به کار کرد و به سرعت توانست به یکی از ابزارهای رایگان مناسب برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی تبدیل گردد. آنقدر رابط کاربری بافر با کاربران سازگار (User-Friendly) است که هر فردی می‌تواند با آن کار کند و پیچیگی خاصی در آن لحاظ نشده است و حتی افرادی غیرمتخصص می‌توانند به راحتی حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی را مدیریت کنند.

تبلیغات

یکی از امکانات نسخه ویژه (Premium) بافر این است که مدیر اصلی حساب‌های کاربری می‌تواند به افراد دیگر دسترسی محدود دهد تا یک یا چند تا از حساب‌های کاربری دیگر را مدیریت کنند.

بافر امکان زمان بندی حداکثر تا ۱۰ پست را در انواع شبکه های اجتماعی علی الخصوص شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به کاربران مختلف می دهد. می توانید با استفاده از شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در لپ تاپ و کامپیوتر این زمان بندی پست های اینستاگرام را به شکل بهتری مشاهده کنید.

بافر بیشتر برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی توییتر و لینکداین پیشنهاد می‌گردد.

 

۲- ادسنسور (AdSensor):

ادسنسور که یک پلتفورم آنلاین برای تبلیغات در تلگرام است و بیشتر در راستای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی می‌توان از آن استفاده کرد نیز یک ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی هم محسوب می‌شود و این امکان را فراهم کرده که در کنار تبلیغات، بتوانید حساب‌های کاربری تلگرام کسب‌وکار خود را مدیریت کنید.

تبلیغات

در کنار امکان مدیریت محتوای تلگرام، ادسنسور امکان مدیریت محتوای حساب‌‌های کاربری توییتر، فیسبوک و لینکدین را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

 

۳- هوت‌سوییت (Hootsuit):

برنامه قدرتمند و حرفه ای Hootsuite بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد که برای زمان بندی پست های اینستاگرام شما مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از ویرایش پست ها و با لمس دکمه push notification می توانید زمان مشخصی را برای انتشار محتوا تعیین کنید.

پست هایی که زمان بندی شده اند را می توانید بعد از مشاهده اعلانات با لمس گزینه Open in Instagram در برنامه اصلی اینستاگرام  باز کنید. با این کار تمام جزییات نظیر عکس و کپشن کپی میشوند.

تبلیغات

هویت‌سوییت که بیشتر به خاطر سیستم آنالیز قوی و گزارش‌دهی خود نیز مورد توجه متخصصان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت، در کنار این امکانات فوق‌العاده به مخاطبان خود این امکان را می‌دهد تا با اتصال شبکه‌های اجتماعی خود نیز حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی خود را مدیریت کنند.

 

۴- اِوری پست (Everypost):

اِوری پست از معدود اپلیکیشن‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی برای دو سیستم عامل اندروید (Android) و آس اُ اِس (iOS) است که نخست فقط اتوماتیک‌سازی پست‌های شبکه اجتماعی توییتر را امکان‌پذیر می‌کرد و بعد‌ها امکان مدیریت دو شبکه  اجتماعی اینستاگرام و لینکدین را هم مقدور ساخت.

تبلیغات

۵- رونگار (Roonegar):

رونگار از معدود نرم‌افزارهای تحت‌وبی است که به مخاطبان خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند اینستاگرام خود را به صورت کاملا اتوماتیک مدیریت کنند و مانند دیگر نرم‌افزارهای مدیریت شبکه‌‌های اجتماعی نیست که برای پست هر محتوای اینستاگرامی نیاز به تاییدیه دوباره محتوا وجود داشته باشد تا در حساب کاربری اینستاگرام نیز انتشار صورت گیرد.

تبلیغات

کار با رونگار بسیار راحت است و فقط کافیست که حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی خود را به آن متصل نمایید و پست‌های خود را در آن برنامه‌ریزی کنید.

 

۶- اونلی پالت (Onlypult)

با استفاده از Onlypult می توان تصاویر و ویدئو ها را بدون هیچگونه محدودیتی بارگذاری کرده و به اکانت اینستاگرام در همان زمان یا زمان دیگری ارسال نمود. بعد از بارگذاری تصاویر می توان فیلتر ، هشتگ و یا جئو تگ را به آنها تخصیص داد. همچنین قابلیت استفاده از تقویم برای زمانبندی ارسال پست ها در Onlypult وجود دارد.

قابلیت های دیگر Onlypult :

  • نمایش رشد فالوورها در بازه های زمانی مختلف
  • نمایش تعداد لایک و کامنت ها در بازه های زمانی مختلف
  • پیشنهاد بهترین زمان جهت ارسال پست
  • پیشنهاد بهترین هشتگ ها برای پست ها
  • نمایش تقویم و نشان دادن زمان های برنامه ریزی شده برای ارسال پست ها
  • اضافه کردن متن به صورت همزمان به تمام پست ها
  • حذف پست های زمانبندی شده برای ارسال
  • اضافه کردن اکانت های اینستاگرام به بخش favorite
  • پیگیری پست های موجود در بخش favorite و ارسال پست های مورد نظر از این بخش
  • پشتیبانی توسط شرکت ارائه کننده

تبلیغات و بازاریابی

۷- پابلیش (Publish)

یکی از برنامه های محبوب با حدود ۱ میلیون کاربر Publish می باشد که علاوه بر زمان بندی پست های اینستاگرام برای توییتر نیز قابل استفاده است. ابتدا عکس و ویدیو را در برنامه آپ می کنید و جزییات مربوط به آن را درج می کنید و زمان انتشار را نیز مشخص می کنید. سپس انتخاب می کنید که به کدام یک از شبکه های اجتماعی ارسال شود.

از قابلیت های خوب این برنامه می توان به گزینه انتشار automatically-picked times اشاره کرد که با استفاده از آن پست ها زمانی منتشر میشوند که کاربران بیشتری آنلاین باشند و مطلب را مشاهده نمایند.

 

تبلیغات و بازاریابی

۸- لِیتِر (Later)

با استفاده از Later می توانیدحداکثر ۳۰  پست را برای انتشار در آینده زمان بندی کنید. با این برنامه میان پست ها محبوب و هشتگ های پربازدید مطالب خاص را انتخاب کنید تا در لیست مدیا در برنامه Later ذخیره شود. با استفاده از این لیست قادر خواهید بود تمام محتوا را زمان بندی نمایید.

 

تبلیغات و بازاریابی

۹-کرودفایر (Crowdfire)

اگر صاحب یک صفحه پرطرفدار در یکی از دو شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یا توئیتر  بوده و قصد افزایش فالوئرهایتان را دارید ، اپلیکیشن شخص ثالث Crowdfire دقیقا همان چیزی است که به دنبال می گشتید. Crowdfire یک دستیار بسیار زبردست و ماهر برای مدیریت بهتر صفحات شماست که با اتوماسیون کارها و ارائه اطلاعات و اعداد و ارقام مفید، به رشد و گسترش هر چه بیشتر صفحه شما کمک می کند.

تبلیغات و بازاریابی

از امکانات این برنام می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • تشخیص کسانی که شما را دنبال نمی کنند
  • تشخیص طرفداران ( افرادی که شما دنبالشان نمی کنید )
  • تشخیص افرادی که اخیرا شما را آنفالو کرده اند
  • امکان کپی کردن دنبال کننده ها
  • چک کردن رابطه با دوستان در اینستاگرام و توئیتر
  • ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام ( دسترسی به حداکثر امکانات در نسخه پولی )
  • یافتن کاربران توئیتر در محدوده جغرافیایی شما
  • امکان مدیریت همزمان چندین حساب کاربری

 

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.