Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات متنی، مسیری درست برای بازاریابی ونوس وب‌ هاست

ونوس وب هاست در زمینه خدمات میزبانی وب نیز فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده است و تاکنون میزبان بسیاری از سایت‌های ایرانی بوده است. چالش اصلی ونوس وب هاست به عنوان یک ارائه‌دهند خدمات، ایجاد تعامل با بازدیدکنندگان وبسایت از طریق تبلیغات و جذب مشتری جدید بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا شیوه‌های متفاوت تبلیغاتی آنلاین را انتخاب کند که تبلیغات متنی یکی از آن روش‌ها بود.

انتخاب روش تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار آگهی‌دهنده، همیشه جز یکی از دغدغه‌های اصلی و سوالات آگهی‌دهندگان فضای وب بوده است. ونوس وب هاست با انتخاب هوشمندانه “کمپین متنی” و متن مناسب به ارزش‌های ذیل دست پیدا کرد:

  • ساخت کمپین با حداقل قیمت کلیک (۱۲۰ تومان) و در نتیجه بهره بری از حداکثر تعداد کلیک‌ها
  • حذف دغدغه طراحی بنر
  • ثبت تعداد ۴۰ تماس از طریق چت آنلاین با صرف بودجه ۵۰۰ هزار تومان
  • افزایش سطح برندینگ

یکی از مزایای کمپین متنی در این نکته نهفته است که ببینده برای درک بنر مجبور به خواندن متن بنر است و با دیدن تصویر بنر و از روی حدس و پیش داوری و یا به لحاظ جلوه بصری بر آن کلیک نمی‌کند و در نتیجه، در بعضی از مواقع و متناسب با کسب و کار آگهی دهنده ممکن است کیفیت کلیک‌ها بالاتر باشد.

venus-web-host-banner

اگر موضوع کسب و کار شما به نحوی است که استفاده از تصویر بر روی بنر تبلیغاتی‌تان الزامی نیست، کمپین متنی برای شما مناسب است و برای کسب‌اطلاعات بیشتر در این مورد این روش تبلیغاتی، می‌توانید به صفحه مربوط به سرویس‌های تبلیغاتی ای‌نتورک مراجعه کنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.