Take a fresh look at your lifestyle.

هتل‌ها بودجه بیشتری را به دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی تخصیص می‌دهند!

هتل‌ها بودجه بیشتری را به دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی تخصیص می‌دهند!

 

هتل‌ها بودجه خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی افزایش داده‌اند که هدف از این کار، افزایش آگاهی در مقابل تهدیدات سرویس‌های آنلاینی همچون Airbnb و Priceline و Expedia است.

در دنیای رقابت بی‌رحمانه هتل‌ها، اولویت ماندن در ذهن مشتریان، چالش بسیار بزرگی شذه است.
بر اساس بررسی‌هایی که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ صورت گرفت، تعداد زیادی از هتل‌داران حرفه‌ای به منظور افزایش آگاهی مشتری و جذب میهمانان بیشتر، سرمایه‌گذاری خود در بخش دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی را افزایش دادند.

زمانی که SiteMinder، پلتفرم مارکتینگ مهمان‌پذیری، از هتل‌داران باسابقه سرتاسر دنیا در مورد تخصیص بودجه در ۱۲ ماه آینده سؤال پرسید، ۴۸ درصد از آن‌ها پاسخ دادند که بودجه زیادی را برای دیجیتال مارکتینگ هزینه خواهند کرد، در حالی‌که ۴۴ درصد از هتل‌داران، در نظر دارند قسمت بیشتر سرمایه‌گذاری خود را به شبکه‌های اجتماعی اختصاص دهند.

 

دیجیتال مارکتینگ

میزان سرمایه‌گذاری در این دو مقوله، به‌جز مدیریت استراتژی سود مولد، از سایر بخش‌ها بیشتر است.
یکی از دلایلی که هتل‌داران میزان سرمایه‌ای که برای بخش دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته‌اند را دو برابر کرده‌اند، قدرت مارکتینگ رو‌به‌رشد شرکت‌هایی مانند Airbnb است.
هتل‌ها همچنین باید با سرمایه عظیمی که آژانس‌های مسافری آنلاین Priceline و Expedia سالانه در کمپین‌های جذب مشتری صرف می‌کنند نیز رقابت کنند، چراکه این آژانس‌ها به دلیل گرفتن کمیسیون به ازای مراجعه مشتری، سود هتل‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

بررسی ۱۰ وب‌سایت برتر ارائه‌دهنده محل‌های اقامت در آمریکا که بر اساس مجموع بازدید توسط SimilarWeb طبقه‌بندی‌شده‌اند، چالش آگاهی‌بخشی که هتل‌ها با آن مواجه هستند را کاملاً به تصویر کشیده‌است. براساس این آمار تنها دو هتل زنجیره‌ای به نام‌های Hilton و Marriott توانستند در پنج وب‌سایت اقامتی برتر قرار بگیرند.

 

دیجیتال مارکتینگ

رقابت سخت و بی‌رحمانه‌ای که توسط Expedia، Priceline و Airbnb ایجادشده است، موجب سرمایه‌گذاری و اقدام جدی هتل‌داران در کمپین‌های بازاریابی شده است تا مشتریان را تشویق به رزرو مستقیم از هتل بکنند.

هتل Holiday Inn به‌تازگی چندین کمپین دیجیتال مارکتینگ را اجرا کرده‌است، هرچند هتل‌های Hilton، IHG و Marriott در طول سال گذشته نیز این اقدامات را صورت داده‌اند.

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.