هویت بصری برند فانتا Fanta بروز شد…
برند فانتا Fanta در سال ۱۹۵۵ در ایتالیا متولد شد. برند فانتا متعلق به شرکت کوکاکولا است.
http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/new_logo_and_packaging_for_fanta.php
هویت بصری برند فانتا به تازگی بروز شده است و تغییرات فراوانی در لوگو و هویت نوشتاری و گرافیکی آن ایجاد شده است. مدیران شرکت تغییرات برند فانتا را بزرگترین تغییرات اعمال شده در طول تاریخ این برند میدانند.
تغییر هویت برند فانتا، شامل معرفی یک بطری نامتقارن مارپیچی و یک دستور تولید جدید برای فانتای نارنجی (Fanta Orange) است که ادعا میشود قند آن یک-سوم کمتر است.
در قلب این تحول، یک هویت بصری جدید قرار دارد که برای نمایش تم “میوهای، تفریح و باطراوت” فانتا طراحی شده است.
نظرات بسته شده است.