Take a fresh look at your lifestyle.

برای پیشرفت برند خود، به صحبتهای مشتریان گوش دهید

برای پیشرفت برند خود، به صحبتهای مشتریان گوش دهید

 

یکی از پرسش های مهمی که همیشه مطرح بوده این است که آیا شما به حرف مشتریانتان گوش می دهید؟

شاید فیلم سینمایی جادوگر شهر از را دیده باشید. این فیلم درباره شخصیتی است که مقام و منصب بالایی داراد و با به رخ کشیدن شکوه و جلال تلاش می کرد قدرت بی پایان خود را نشان دهد تا توده مردم تصور کنند تنها کسی که می تواند مشکلات آن ها را حل کند آن فرد است.

اما هنگامی که مردم پی بردند وی کلاه بردار است همه ی رشته های این آدم از میان می رود. البته در دنیای کنونی نیز افرادی این چنینی هستند که در دنیای کسب و کار فعال هستند که زمانی بر خریداران خود حاکم بودند و به گونه ای رفتار می کردند که انگار هیچ رقیبی ندارند و تنها اطلاعاتی که در زمینه مشتریان خود داشتند

همان ها بود که خود آنها در اختیارشان گذاشتند اما با گذشت زمان و پدیدار شدن شبکه های پیام رسان و اجتماعی موازنه قدرت دگرگون شد و فروش شکل دیگری گرفت. این شبکه ها باعث شد که پشت پرده اطلاعات افراد و برند ها قابل دسترس شود همین مساله باعث شود که مردم پی برند که قدرت وقعی در دستان آنهاست.

 

برای پیشرفت برند خود، به صحبتهای مشتریان گوش دهید

 

این صدایی که امروزه نمایان شده است در واقع سبب شده قدرت در دستان مشتریان قرار بگیرد. همه این ها را باید کار اینترنت دانست. روی هم رفته اگر یک خریدار رویدادی بدی را در خرید تجربه کند آن را با دیگران به اشتراک خواهد گذاشت.

در گذشته این امکان وجود نداشت و در بهترین وضعیت تنها دوستان و خانواده از آن آگاهی می یافتند. ساده ترین راهی که می توان به وسیله ی آن از خواسته ها و احساسات مشتریان آگاه شد. این گوش دادن می تواند در مورد کالا یا خدماتی باشد و به صورت آنلاین صورت بپذیرد.

احساس خجالت چیزی نیست که امروزه در میان خریداران وجود داشته باشد و آنها بدون رودربایستی حرف خود را می زنند و به دنبال حق خود می روند. با این وجود باید رویکردی داشت که به صورت آنلاین دیدگاههای مخاطبان را جمع آوری کند

 

منبع: ادریس

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.