Take a fresh look at your lifestyle.

جمعه های اَپی"//شماره چهارم اپلیکیشن های وفادارسازی مشتریان/گزارشی کامل درباره وفاداری در دنیای اپلیکیشنها

در ادامه جمعه های اپی، این هفته به سراغ اپلیکیشنهای خاصتری رفته ایم ، اپ هایی که شاید تابحال از این دید به آنها نگاه نکرده باشید; اپلیکیشنهایی برای برنده کردن کسب و کارها در بازی رقابتی جذب مشتری. یکی از راههای مرسوم پیروزی در رقابت میان کسب و کارها، ارائه تخفیف و دادن امتیاز به مشتریان است که قدمتی طولانی داشته و همواره مورد توجه قرار گرفته است. اگر از مسافران تعاونی رویال سفر باشید میدانید که به ازای هر ده سفر خریداری شده از این تعاونی، یک سفر رایگان جایزه خواهید گرفت. به عبارتی پس از انجام ۳-۴ سفر احساس میکنید در این مجموعه سرمایه گذاری کرده اید و منطقی نیست جایی دیگر را بخواهید تجربه کنید. در این شرایط، انگیزه‌هایی مثل تنوع طلبی، کنجکاوی، جستجوی فرصتهای جدید، در برابر وسوسه‌ی حفظ سرمایه‌گذاری قبلی، کمرنگ‌تر می‌شوند. اقدامات مشابه تعاونی رویال سفر به اصطلاح گیمیفیکشن یا بازی آفرینی نامیده میشود. امروزه پیشرفت تکنولوژی نیز در این امرجلوه پیدا کرده و وجود اپلیکیشن های موبایل، راه های نوینی برای اعطای تخفیف و امتیازدهی به مشتریان پیش روی کسب و کارها نهاده است. در ادامه شما را با تعدادی از این برنامه ها اشنا میکنیم و از شما میخواهیم سایر اپ هایی را که به نحوی در این بخش فعالیت میکنند به ما معرفی کنید:

جیرینگ: این برنامه که هردو نسخه اندرویدی و IOS را پشتیبانی میکند در انجام کارهایی مانند شارژ سیم کارت، پرداخت قبوض، جرائم و عوارض، طرح‌های حمایتی و نیکوکاری و استفاده از خدمات کیف پول جیرینگ به شما یاری میرساند. محیط کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری روان، از خصوصیات “جیرینگ پی” به شمار می آیند. از قابلیت‌های منحصربه فرد جیرینگ اپ، اجرای آن در هر دو حالت آفلاین و آنلاین است. جیرینگ پی شامل سرویس‌های زیر است.  با کمک این اپلیکیشن، کاربر علاوه بر اینکه می­تواند پرداخت‌های خود را از طریق کارت‌های بانکی و کیف پول جیرینگ انجام دهد، از تخفیفات و پیشنهادات جذاب جیرینگ و پذیرندگان نیز آگاه خواهد شد. برای مثال جیرینگی‌ها می‌توانند علاوه بر سفارش و خرید غذا از سایت و اپلیکیشن زودفود، بلیت سینما را به صورت الکترونیکی از سایت و اپلیکیشن سینماتیکت، خریداری و تاکسی خود را از طریق اپلیکیشن اسنپ، فراخوانی کرده و هزینه آنها را جیرینگی پرداخت کنند. ضمنا خریداران جیرینگی بلیت سینما،علاوه بر سه‌شنبه‌ها، در روزهای یکشنبه هم از ۵۰ درصد تخفیف جیرینگی برخوردار خواهند بود.

وین وین: با اپلیکیشن وین وین” میتوانید از تخفیف فروشگاه های مختلف به صورت بن خرید استفاده کنید و وجه را از طریق تلفن همراه پرداخت نمایید. وظیفه “وین وین” معرفی فروشگاه ها و کسب و کارهایی است که طرح های تخفیفی به مشتریان خود ارائه میدهند و شما با خرید از آنها و پرداخت وجه از طریق تلفن همراه میتوانید از بن های درنظر گرفته شده با مبالغ مختلف بهره مند گردید و در دفعات بعدی با استفاده از این بن ها و بدون پرداخت وجه، از همان فروشگاه خرید کنید. این اپ در دونسخه اندروید و IOS قابل دریافت است. به کارگیری رنگ های زنده و هماهنگ، آیکون های یکدست، فونت مناسب و همچنین چیدمان مرتب اجزای صفحه، قالب گرافیکی یکپارچه ای را در اپلیکیشن پدید آورده اند که جذابیت های لازم نیز در آن به چشم میخورد. به طور خلاصه میتوان گفت وین وین از طراحی کاربرپسندی بهره میبرد.

آتینو: آتینو، اپلیکیشنی مبتنی بر تکنولوژی آیبیکن(iBeacon) و بازاریابی مجاورتی است که امکان دسترسی به اطلاعات کسب و کارهای اطراف تان را برای شما فراهم می کند. با نصب این اپلیکیشن می توانید، کسب و کارهای اطراف تان را مورد بررسی قرار دهید و در جریان محصولات جدید، پیشنهادهای شگفت انگیز و تخفیف های آن ها قرار بگیرید. این اپلیکیشن برای خرید کردن و خرید رفتن به شما امتیاز و جایزه می دهد. شما با حضور در نزدیکی مراکز تجاری و فروشگاه های عضو آتینو (مجهز به تکنولوژی آتینوبیکن)، پیام ها و پیشنهادهای تخفیفی آن ها را روی تلفن همراه هوشمند خود، دریافت می‌کنید و با کلیک بر پیام دریافتی، امتیاز می گیرید. در حال حاضر هر دو نسخه اندروید و IOS این اپ قابل دریافت است. رابط کاربری آتینو قابل قبول است و کاربران به راحتی میتوانند با آن کار کنند.

راد : اپلیکیشن راد تا حدودی خدماتی مانند آتینو را ارائه میکند.خدماتی مانند ارائه کوپن‌های تخفیـف فـروشگـاه‌هاو خدمـات، خـرید آنـلایـن، اطلاع از رویـدادها، محصـول، کـوپن تخفیـف فروشگـاه ها و … با توجه به نقشه و یا با توجه به موقعیت فعلیتان. شبکه‌ اجتماعی دوستان، ارسال پیام و امتیازگیری بر اساس فعالیت را ارائه میکند. بطور مثال شبکه اجتمـاعی راد به کسـب و کـارها و شمـا کمک می‌کند تـا بـا یکدیگـر ارتبـاطی نزدیک‌تر داشتـه باشیـد و از فعالیـت دوستـانتـان در راد با خبـر شویـد. شما می‌توانید به فروشگـاه مـورد عـلاقه خـود پیـام داده، صحبت کنیـد، محصـول را انتخـاب کنید و پرداخت خود را در همـان صفحـه انجـام دهیـد. فعالیـت‌هایی مثـل افـزودن کـارت بانکـی، پـرداخت راد، استفـاده از کـوپن، ارسـال عکـس، ثبت نظـر و … به شمـا کمک می‌کننـد امتیـاز جمع کـرده و از راد جایـزه دریافت نمایید. این اپلیکشین که مدت زیادی از ورودش به بازار نگذشته است از هر دو نسخه اندروید و IOS  پشتیبانی میکند.

ماناپی: ماناپی یک اپلیکیشن خرید شارژ و پرداخت قبوض است که روشی متفاوت از سایرین دارد. با استفاده از ماناپی می‌توانید مثل هر اپلیکیشن دیگری سیم‌کارت اعتباری خود را شارژ کنید و یا قبوض خانه را پرداخت نمایید، اما اصلی‌ترین وجه تمایز ماناپی سیستم جایزه آن است که با نام «ماشین جایزه» شناخته می‌شود.. با هر خرید، پرداخت و فعالیتی که در ماناپی انجام دهید (مثل دعوت دوستان، تکمیل پروفایل، خرید شارژ، پرداخت قبض و…) امتیاز بیشتری به دست آورده و هرچه امتیاز شما بیشتر باشد وارد مراحل بالاتر می‌شوید و می‌توانید شانس بیشتری برای تصاحب جوایز داشته باشید.

حالا نوبت شماست. از تجربه استفاده تان از این اپلیکیشن ها بگویید؟

اگر در این زمینه اپلیکیشن دیگیری می شناسید معرفی کنید

مریم دهکانی

مریم دهکانی

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.