Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی بالن های تبلیغاتی

0

معرفی بالن های تبلیغاتی

بالن های تبلیغاتی از جمله المان های تبلیغاتی هستند که بخاطر شکل ظاهری و ارتفاع آن از دید خوبی برخوردار می باشند. بالن ها می توانند به شکل های دیگری نیز غیر از کروی وجود داشته باشند که به سلیقه و سفارش مشتریان تهیه و تولید می شوند. بالون های تبلیغاتی به عنوان یکی از رسانه های نوین تبلیغاتی جایگاه ویژه ای را در دنیای تبلیغات و اطلاع رسانی می توانند پیدا کنند.

این بالن ها اصولاً باید با گاز هلیوم و گاز هیدروژن پر می شوند ولی بخاطر اینکه گاز هلیوم ،گاز بسیار گرانی است در حال حاضر این بالن ها را با گاز هیدروژن پر می کنند.
تنها محدودیتی که گاز هیدوژن نسبت به هلیوم دارد این است که امکان استفاده در بالن های کوچک با ۳ متر قطر را ندارد و باعث بالا رفتن بالن نمی شود.

انواع بالن های تبلیغاتی

بالن ها انواع مختلفی دارند و آنچه که در مرحله اول از شنیدن نام بالن در ذهن تداعی می شود بالن ها تفریحی است که با هوای گرم اوج گیری کرده ومی توانند چندیدن نفر را هم با خود حمل نمایند.اما بالن ها دارای تنوع بسیار زیاد در مدل وکاربرد هستند. یکی از کاربردهای بالن ها استفاده از آنها به عنوان رسانه ای برای تبلیغات واطلاع رسانی است. انواع بالن هایی که در این زمینه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از :

  • بالن های کروی
  • بالن های مکعبی
  • بالن های ایستاده
  • آرک ها (طاق نصرت )
  • عروسک های رقصان

اثر بخشی سازه های بالنی

بالن های تبلیغاتی در انواع مختلف کاربردهای گوناگونی دارند اما از آنجائی که سازه های تبلیغاتی بالنی رواج کمتری نسبت به بیلبوردهای و سایر وسائل تبلیغات محیطی نیز دارند، پیام های تبلیغاتی بر روی این سازه های بادی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن از تاثیر گذاری فوق العاده ای برخوردار شود.

ارزش تبلیغاتی این نوع سازه های تبلیغاتی مقرون به صرفه تر از سایر سازه های تبلیغاتی می باشد و همچنین شکل ظاهری جذاب بالن های تبلیغاتی در رنگ ها و مدل های مختلف در جلب توجه مخاطبان تاثیر غیر قابل انکاری دارد و برخی از این نوع سازه ها به دلیل معلق بودن در هوا می توانند تصویر ماندگاری از برند را در ذهن مخاطبان تداعی کنند.

موارد استفاده بالن تبلیغاتی

  • نمایشگاه ها
  • افتتاحیه فروشگاه ها
  • بالن های هشدار دهنده
  • بالن های ورودی سالن ها
  • بالن های شکل برند
  • بالن های شخصیت ها
  • بالن های آموزشی
  • تبلیغات در انتخابات نمایندگان
  • و…

 

 

 

پارامترهای مهم در طراحی بالن های تبلیغاتی

  • جنس بالن ها: جنس بالون از نوع pvc خارجی و جنس استند از نوع فلکسی و پلی اتیلن می باشد. همچنین مواد مصرفی دیگر مانند، وسایل بازی و مخازن آب و گاز از نوع پلی اتیلن الیلاف دار است.
  • ارتفاع بالون: ارتفاع بالون از سطح زمین بستگی به خواست مشتری دارد و به این دلیل که بالون پس از تزریق گاز خلاف نیروی جاذبه زمین به طرف بالا حرکت می کند طول ارتفاع بالون با استفاده از طناب مخصوص معین میگردد و ارتفاع طوری تنظیم می شود که نوشته های روی بالون قابل رویت باشند.
  • جنس نوشته ها و علائم بر روی بالون: نوشته ها و علائم بر روی بالون و سایر سازه های بادی از نوع استیکر و یا چاپ می باشد.
  • اندازه بالن ها: اندازه بالون های استاندارد از قطر ۱ تا ۵/۴ متر می باشد که از قطر ۱ تا ۳ متر بعنوان بالونهای بادی (با تزریق هوا به بالون ) قابل اوج دهی نبوده و فقط از قطر ۳ تا ۵/۴ متر با تزریق گاز هلیم قابل اوج دهی بوده که اصطلاحاً بالونهای گازی نامیده می شود. در هر صورت بسته به نیازصاحبین برندها بالون ها به اندازه و شکل های دیگری قابل تبدیل می باشند.
  • نصب سیستم روشنایی در بالون‌ها: نصب سیستم روشنایی فقط در داخل بالونهای بادی امکان پذیر می باشد.
  • قیمت بالن ها: همانطور که در موارد بالا نیز ذکر شد قیمت بالن های تبلیغاتی نسبت به سایر وسایل تبلیغات محیطی کمتر می باشد و در نهایت قیمت ها بر اساس حجم و شکل و اندازه سازه های سفارشی تعیین میگردد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ