Take a fresh look at your lifestyle.

چالش خلاقانه بازاریابی از آئودی Audi برای فوتبالیست‌های کوچک

0

یکی از آرزوهای پسر بچه‌ها فوتبالیست شدن است. این آرزو در تمام دنیا یکی است و یک پسربچه که در یک روستای دورافتاده در کشور عمان زندگی می‌کند نیز همین آرزو را دارد.

داستان از این قرار است که در یکی از روستاهای عمان هیچ امکاناتی برای اینکه پسربچه‌ها به آرزوی فوتبالیست شدن خود برسد وجود ندارد. روستای مورد نظر در منطقه‌ای کوهستانی و صعب العبور واقع شده است برای همین است که امکانات زیادی برای آنها وجود ندارد.
ذکریا پسربچه‌ای است که در آرزوی فوتبالیست شدن زندگی می‌کند و این موضوع تبدیل به چالش خلاقانه بازاریابی شده است برای برند آئودی تا او را به آرزویش برساند.
12

11

9

3
اولین بخش چالش، رسیدن به روستایی است که ۱۵۰۰ متر از سطح دریا بالاتر است و برای رسیدن به آن باید ۴۰ کیلومتر را در یک مسیر سنگلاخی پیمود. ۲۲ خودروی آئودی Audi Q7 این چالش را آغاز کردند تا به آنجا برسند.
اما بخش اصلی چالش آنجاست که پس از رسیدن به آنجا، چگونه با کمک فناوری چراغ‌های جلوی آئودی Audi Q7 آرزوی ذکریا را به حقیقت تبدیل کنند.
برای اینکه بدانید چگونه آئودی آرزوی فوتبالیست شدن بچه‌ها را برآورده کرده است بهتر است ویدئوی مربوط به چالش آئودی را ببیند.

منبع: www.audichallengesarabia.com

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ