Take a fresh look at your lifestyle.

جدیدترین تکنیک ها و استراتژی ها در دیجیتال مارکتینگ که بازاریابان و مدیران موفق توصیه کرده اند

جدیدترین تکنیک ها و استراتژی ها در دیجیتال مارکتینگ که بازاریابان و مدیران موفق توصیه کرده اند

آشنایی با تکنیک های جدید دیجیتال مارکتینگ و به‌روز بودن اطلاعات شما در مورد سئو، کلید موفقیت شما در افزایش فروش و ترافیک وب‌سایت است. در این مقاله با استراتژی‌های برخی از مدیران موفق و بازاریاب‌های برخی شرکت‌های بزرگ آشنا خواهیم شد.

ماهی دو مرتبه، وب‌سایت Techcrunch با دور هم جمع کردن بهترین بازاریاب‌های موفق دنیا از آنها می‌خواهد تا موثرترین تکنیک های خود برای افزایش بازدید و ترافیک را به اشتراک بگذارند و نتیجه این گردهمایی را در قالب گزارشی موسوم به Growth Report منتشر می‌کند. این یعنی نکاتی که در این مقاله می‌خوانید، از به‌روزترین تکنیک های بازاریابی هستند که در هیچ جای دیگری نمی‌توان آنها را پیدا کرد.

این گروه، موسسان بیش از ۶۰۰ استارتاپ موفق در کنار بنیان‌گذاران و بازاریاب‌های ارشد شرکت‌هایی مثل داکر، میدیوم، دیسکورد، پینترست، اینویژن، سگمنت، یودمی، پوما، ریچوال، تایپ فرم، پرفرکت و … را شامل می‌شود.

اگر می‌خواهید با استراتژی‌های کاربردی صاحب‌نظران و مدیران موفق در مورد چگونگی قبول اسپانسرینگ اینفلوئنسرهای یوتیوب، اهمیت لینکسازی در سال ۲۰۱۹ و نکاتی در مورد توییتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تکنیک های جدید دیجیتال مارکتینگ

چگونه با هزینه‌ای منطقی، اسپانسر اینفلوئنسر های یوتیوب شویم؟

بیارکه فلبو (Bjarke Felbo) می‌گوید «اینفلوئنسر ها اغلب دوست دارند تلاش آنها به افزایش تعداد مخاطبان منتهی شود، ولی معمولا فقط بازدیدها افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه، باید به دنبال اینفلوئنسر هایی رفت که دنبال‌کنندگان کم اما بازدیدکنندگان بالا دارند.

ما بهترین نتیجه را از تبلیغات ۳۰ تا ۶۰ ثانیه‌ای در ابتدای ویدیوهای این اینفلوئنسر ها گرفتیم.

عواملی مثل اینکه ویدیوی ما چه زمانی از روز یا هفته منتشر شده یا چه محتوایی در کنار آن بوده است، روی موفقیت تاثیرگذار هستند؛ بنابراین ما در مورد قوانینی این‌چنینی سخت‌گیری می‌کنیم. یکی دیگر از ترفندها، اعطای هدیه به منظور تحریک آنها برای قرار دادن تبلیغات شما در یک ویدیوی باکیفیت است.

در مورد تکرار تبلیغات با یک اینفلوئنسر مراقب باشید. این کار حتی بعد از چند ماه همکاری، بازگشت سرمایه قابل توجهی را برای ما نداشته است. به نظر می‌رسد در این حالت، مخاطب به‌نوعی اشباع شده باشد.»

تکنیک‌ های جدید دیجیتال مارکتینگ

در سال ۲۰۱۹، آیا واقعا لینک بیلدینگ برای سئو اهمیت دارد؟

نَت الیاسون (Nat Eliason) از شرکت Growth Machine، معتقد است «اگرچه لینک‌ها هنوز مهم‌اند، ولی اهمیت آنها به‌آرامی در حال کاهش است. عملکرد گوگل در ارزیابی کیفیت محتوا، در حال بهتر شدن بوده و تمرکز آن بیشتر روی این موضوع است.

این موضوع را هم در نظر بگیرید: گوگل نمی‌خواهد بازی بخورد، در حالی که فاکتورهایی مثل اعتبار دامنه و لینک بیلدینگ را به آسانی می‌توان بازی داد. اما کیفیت محتوا این‌گونه نیست. شما نمی‌توانید یک محتوای خوبِ جعلی را تهیه کنید.

بسیاری از وبلاگ‌ها بدون داشتن اعتبار بالا و با استفاده کمتر از لینک بیلدینگ، در حال رشد هستند. در حقیقت، بیشتر آنها انرژی خود را روی انتخاب درست کلمه های کلیدی (رقابت پایین اما با حجم جستجوی قابل قبول) صرف کرده و محتوایی مفید را تولید می‌کنند که نیاز جستجوکننده را برطرف می‌کند.

هرچند، اگر برنامه‌ای فشرده برای پیشبرد اهداف خود دارید یا محتوایی دارید که نتیجه آن حتی بعد از ۳ یا ۴ ماه مطلوب نبوده است، لینکسازی از طریق خرید رپورتاژ هم‌چنان می‌تواند کاربردی باشد.»

تکنیک‌ های جدید دیجیتال مارکتینگ

اگر در توییتر اکانتی بدون فعالیت و با نام برند ما وجود داشت، برای کنترل آن چه اقدامی کنیم؟

تصور کنید کسی اکانتی در توییتر با نام برند شما دارد و حساب کاربری آن هم بدون فعالیت است. در این صورت چگونه می‌تواند به چنین اکانتی دسترسی داشت؟ احتمالا رویکرد اندرو اتینگر (Andrew Ettinger) از شرکت Atmos بهترین روش خواهد بود:

  • اکانتی مخصوص تبلیغات با همان نامی بسازید که می‌گویید مربوط به برند شماست و خواستار استفاده از آن هستید.
  • به صفحه راهنمای توییتر مراجعه کنید.
  • روی Account issues کلیک کرده و درخواست خود در مورد عدم فعالیت حساب کاربری مورد نظر را ثبت کنید.

در مرحله بعدی می‌توان از مدیر اکانت تبلیغات خواست تا این درخواست را تشدید کند. البته، نمی‌توان گفت با این رویکرد، صد درصد جواب می‌گیرید؛ اما با طرح درخواست‌های رسمی می‌توان تا حد زیادی موفق شد.»

منبع: ویرلن

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.