Take a fresh look at your lifestyle.

۶ ایده عالی برای ویدیو مارکتینگ و معرفی بهترین وبلاگ های آموزشی در این حوزه

چه روش هایی برای ویدئو مارکتینگ مناسب است؟

رقابت شدید در بازار و کسب و کارهای کوچک وجود دارد. یکی از بهترین چیزهایی که باید انجام شود، ایجاد و در نظر گرفتن ایده های ویدئویی هوشمند برای بازاریابی است.

در حال حاضر بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک این واقعیت را درک کرده اند و بازاریابی ویدیویی را به استراتژی های کسب و کار خود اضافه کرده اند.

در ادامه با ایده های خلاقانه بازاریابی ویدیو آشنا می شوید.

استفاده از انیمیشن

یکی از هوشمندترین ایده های بازاریابی ویدئویی، استفاده از انیمیشن است. استفاده از کارتون و انیمیشن ها نه تنها برای مشتریان جذابیت دارد، بلکه یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن نظرات، داستان یا محصول خود با مشتریان هدف است. انیمیشن همیشه به موضوع جذابیت خاصی می دهد. به عنوان مثال ارائه داستان محصول از طریق یک انیمیشن کارتونی در بازاریابی ویدیو یک راه عالی برای افزودن طنز، شادابی و خلاقیت به ویدیو است.

نمایش پشت صحنه در فیلم

پیوستن به مخاطبان کسب و کار بسیار مهم است. لحظات جالب در پشت صحنه فیلم ها بیشتر می توانند بینندگان شما را جذب کنند. آنچه در مورد کسب و کارتان فکر می کنید و اینکه چگونه واقعا آن را اجرا می کنید و اینکه آیا در فرآیند ایجاد محصول دخیل هستید یا خیر را میتوانید در فیلم های خود بیان کنید. از رویدادهای خود، فیلم هایی جذاب تهیه کنید
در نمایشگاه هایی که به منظور معرفی کسب و کار ها یا محصولات آنها برپا می شوند شرکت کنید. این روش علاوه بر اینکه در آن شما با رقبای خود در یک پلت فرم دیده میشوید، یک راه عالی برای جلب توجه با نام تجاری شما است. اطمینان حاصل کنید که این رویداد یا کنفرانس در شهر شما برگزار می شود. تقویم کنفرانس ها یا جشنواره ها را برای دریافت اطلاعات کامل در رویدادهای آینده مطلع شوید و ببینید آیا شما در موقعیتی هستید که در این رویداد شرکت کنید یا نه، سپس ویدئوهای خلاقانه برای این رویداد را ارائه دهید.

ویدئو خود را به اشتراک بگذارید

در هر کدام از پلتفرم های جامعه مجازی آنلاین که استفاده می کنید مانند LinkedIn ،Reddit، توییتر ،فیس بوک و اینستاگرام محتوای ویدئویی خود را در آنها به اشتراک بگذارید، این کار یکی از ایده های بازاریابی کم هزینه برای کسب و کار شما است.

بهینه سازی تصویر

تصویر کوچک، نیروی محرکی است که باعث می شود بازدیدکنندگان روی ویدیو کلیک کنند. بنابراین قرار دادن یک تصویر کوچک و جذاب در ویدیو، یک ویژگی مورد نیاز برای جلب توجه بینندگان است همچنین تصاویر بند انگشتی جذاب تر هستند.

مسابقات ویدیویی

ویدیوهای آموزشی تهیه کنید

آموزش مخاطبان شما یکی از مؤثرترین ایده های ویدیویی خلاقانه است. فیلم های آموزشی کمک می کند تا محصول شما برجسته تر به مشتری معرفی شود و با استفاده از آن، مطالب متناسب با مشتریان موجود و بالقوه ارائه شود. راهنمایی های به اشتراک گذاشته شده مربوط به سرویس یا محصول شما نشان دهنده ی ارزشی است که شما به مشتریان خود قائل هستید.

مسابقات ویدئویی

ایده های ویدیویی مسابقات نیز یک راه عالی برای جذب مشتریان است. اگر شما یک مسابقه ویدئویی ایجاد می کنید، مطمئنا ایده ی ویدئویی عالی برای کسب و کارتان ایجاد خواهید کرد و همچنین کاربران زیادی را نیز جذب خواهید کرد.

معرفی بهترین وبلاگ های آموزشی در حوزه ویدئو مارکتینگ

مشتریان بیشتر و بیشتری از شما انتظار دارند که با آنها ارتباط برقرار کنید و محصولات و خدمات خود را از طریق ویدیو نمایش دهید. اگر میخواهید در بازاریابی ویدیویی درست و اصولی عمل کنید می توانید از آخرین اطلاعات و مطالعات موردی به روز در این زمینه استفاده کنید

در این مقاله، بهترین وبلاگ هایی که در زمینه بازاریابی ویدئویی می توانند به شما کمک کنند تا اطلاعات خود را کامل کنید مورد بررسی قرار داده ایم.

۱. آموزشهای گوگل

بلاگ آموزشی برای ویدیو مارکتینگ

گوگل جایی است که شما آخرین دستاوردها و تجربیات آن را در مورد بازاریابی ویدئویی می توانید مطالعه کنید و بینش ارزشمندی را در مورد ویدیوهای خود ایجاد کنید. این وبلاگ بازاریابی ویدئویی اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از ویدیو کسب و کار نوآورانه به شما می دهد. مقالات اخیر گوگل در مورد چگونگی محتوا، روند فعلی ویدئو های آنلاین و نحوه توجه مصرف کنندگان به آنها است.

۲. HubSpot

بلاگ آموزشی برای ویدئو مارکتینگ

HubSpot بر روی طیف وسیعی از موضوعات بازاریابی ویدئو و مطالب دیگر تمرکز دارد. پست های مرتبط و زیاد در مورد بازاریابی ویدیو شما را قادر می سازد تا ارزش بازاریابی ویدیویی در استراتژی بازاریابی را بدانید. شما در این وبلاگ طیف گسترده ای از پست ها و راهنماهایی را پیدا خواهید کرد. مخصوصا در مورد موضوعاتی مانند مصاحبه های ویدئویی و بازاریابی ویدیویی یوتیوب.

۳. Wistia

تیم Wistia محتویاتی را ارائه می دهد که به منافع کسب و کار ها کمک می کند زیرا اطلاعات بیشتری در مورد رسانه های ویدیویی، به اشتراک گذاری فیلم و تجزیه و تحلیل ویدئو ها ارائه می دهد. اطلاعات این وبلاگ نه تنها برای کارشناسان بازاریابی ویدیو بلکه برای تازه کارها و کسانی که با دانش بازاریابی ویدیو آشنا نیستند آگاهی می دهد. موضوعات این وبلاگ شامل بهترین شیوه های ویدئویی و استراتژی های بازاریابی هوشمند است. اخیرا این وبلاگ درباره موضوعاتی نظیر بهینه سازی ویدیوها برای موفقیت بیشتر و استفاده از ویدیو برای رسیدن به مشتری ایده آل نوشته شده است.

۴. B2C

این وبلاگ به بررسی آخرین روند، اخبار و تجزیه و تحلیل بازاریابی ویدیو متمرکز شده است. مشارکت کنندگان کسب و کار این وبلاگ ۲ بار در هر هفته در مورد موضوعات مربوط به فروش اجتماعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال، حدود چهار پست در هفته ارسال می کنند. اخیرا این وبلاگ درباره اشتباهات ویدئویی نابودکننده نیز توضیح داده است، به عنوان مثال چگونه ویدیوها میتوانند به کسب و کار شما کمک کنند، چقدر هزینه صرف ویدیو می شود و چگونگی یک ویدیوی قدرتمند برای تجارت استفاده می شود.

۵. Storyme

Storyme یک ابزار عالی برای کمک به تولید استراتژیک ویدیو است.این وبلاگ راهنمایی، مصاحبه و ویژگی های مختلف و جالبی ارائه می دهد. پست های آن موضوع هایی نظیر، ایجاد برنامه های استراتژی ویدئویی در یک روز، چگونگی استفاده گروه های بازاریابی مختلف از ویدیو و چگونگی استخدام کارکنان مناسب برای ایجاد ویدیوی کسب و کار است. همچنین در رابطه با ارتباط ویدئویی و فیلمبرداری نیز مقالاتی را ارئه داده است، به طور مثال چگونه صنعت دارویی از ویدیو استفاده کرده است، چگونگی توضیح دادن درباره ی مزایای محصول با ویدیو و نحوه استفاده از ویدیو در ایمیل.

ویدئو مارکتینگ از سیر تا پیاز

منبع: Pars5

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.