Take a fresh look at your lifestyle.

۱۰ روش ساده برای استفاده در دیجیتال ماکتینگ

۱۰ ایده ساده و کاربردی در بازاریابی آنلاین

ابزارها، ترندها و تکنیک‌هایی وجود دارد که متخصصان در مورد آن‌ها بدون اشتیاق صحبت می‌کنند، ولی می‌تواند برای شما کاملا غافلگیرکننده باشند.

از کجا شروع خواهید کرد؟

کدام راه، بهترین راه برای کسب و کارهایی مانند شماست تا آنلاین، خود را تبلیغ کنید، احساس بدی از آن نداشته باشید، روی آن سرمایه‌گذاری کنید و تمام وقت روی آن کار کنید؟

در اینجا، لیستی از راه‌های ساده برای بازاریابی کسب و کار شما بیان شده است که به مهارت‌های فنی و فشار زمانی شما کاری ندارد.

  • وبلاگ

بلاگ، روشی عالی در اشتراک‌گذاری محتوا با مخاطبان است. در آن می‌توانید با مشتریان بالقوه خود ارتباط مستقیمی داشته باشید و به تاریخ انقضای مطالب فکر نکنید. دیگر مزیت عالی آن، امکان تولید محتوای خلاقانه در آن است و هم‌چنین می‌توانید فایل ویدئویی، صوتی، اینفوگرافیک، اسلاید شو هم بگذارید.

  • گوش دهید و تکرار کنید

انتشار رضایت‌نامه مشتریان راضی، موثرترین روش برای ایجاد اعتماد در مخاطبان خود است. آن‌ها مزایای همکاری با شما را به زبان خود بیان می‌کنند.

به ساخت مجموعه رضایت‌نامه‌ های خود فکر کنید:

  • هر تشکری در ایمیل‌های ارسالی را ذخیره کنید.
  • هر پیام حاوی رضایت در شبکه‌های اجتماعی را در یک فایل ورد کپی کنید.
  • از پیام‌های تاییدیه در لینکدین، اسکرین شات بگیرید.
  • به دنبال هر خرید، یک ایمیل بفرستید و از آن‌ها تقاضا کنید که بازخورد خود را بفرستند.

استفاده از پخش زنده ویدیویی در دیجیتال مارکتینگ

  • پخش live

هر زمانی‌که در یک کنفرانس، رویداد یا سمینار شرکت کردید، حضور خود را با پخش live نشان دهید. این یک روش عالی برای استفاده از مزیت‌های پیرامون هر رویداد Live هست. تنها به خاطر داشته باشید که از هشتگ‌های رسمی برای مدیریت ارتباط تنگاتنگ با مخاطب، استفاده کنید.

  • از اعلان‌های اجباری استفاده کنید.

اعلان‌ اجباری، یک پیام است که با هر بار به‌روز کردن برای کاربران، در بالای صفحه می‌آید. این روش، به انتشار پست‌های جدید در بلاگ یا افزودن محصولات جدید به فروشگاه آنلاین کمک می‌کند. Pushcrew برای ارسال اعلان در مرورگر های کروم و فایرفاکس و Apple Push Notifications Service برای مرورگر های سفری استفاده می‌شود.

  • محتوای داغ

سایت‌های داغ مانند Scoop.it، Storify یا List.ly به کاربران اجازه می‌دهند تا محتوا درباره موضوعات مختلف را جمع آوری کنند. این سایت‌ها مانند موتورهای جستجو استفاده می‌شوند و کاربران محتوای آنها را با کیفیت بالا می‌دانند.

  • در حد توان خود خرج کنید

اجرای پیشنهاد مدت‌دار «در حد توان خود خرج کنید»، برای توسعه دسترسی شما و جذب مشتریانی که هنوز مصمم نیستند، روشی موثر است. زمانی‌که مشتریان، خرید از شما را تجربه کردند و عاشق آن شدند، با یکی از پیشنهادهای شما دوباره به سمت شما می‌آیند و از شما خرید می‌کنند.

  • محتوای مهمان را امتحان کنید.

کسب و کار خود را با پست محتوای مهمان در وبسایت خود به همه‌ی مخاطبان جدید نمایش دهید. به جامعه‌ی مخاطبان آنلاین و دلخواه خود فکر کنید و به مالکان کسب و کارهای مرتبط دیگر پیشنهاد بدهید تا مقاله‌ای را برای بلاگ شما بنویسند.

  • تبلیغات فصلی کنید.

در روزهای تعطیل یا رویدادهای بزرگ کسب و کار خود، تبلیغات خود را پخش کنید. این روش در جذب کلیک‌های مخاطبان تاثیر چشم‌گیری دارد.

  • تبلیغات کلیکی

این گونه از تبلیغات، بازدیدکنندگان را سریعا به سایت شما جذب می‌کند. در این روش، به ازای هر کلیک باید هزینه‌ی آن را پرداخت کنید. این روش در دراز مدت هزینه‌بر است و باید فاکتورهای سنجش آن به دقت تنظیم شوند.

  • حضور در رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی یک روش طلایی و رایگان بازاریابی آنلاین محسوب می‌شود. اما برای نفوذ در هر بستری باید زمان زیادی را صرف آن کنید. به انواع مختلف محتوای مرتبط با کسب و کار خود فکر کنید و روی آنها تمرکز کنید.

منبع: کار و کسب

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.