Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی سایت های برتر اشتراک ویدئو برای شروع ویدئو مارکتینگ موفق

ویدیو مارکتینگ امروزه بیش از سایر فرمت های انتشار مطالب در وب محبوب شده است و اکثر مدیران کسب و کارهای اینترنتی از طریق سایت های اشتراک ویدیوی توانسته اند بازاریابی اینترنتی را برای سایت خود به خوبی انجام دهند و توانسته اند از این طریق خود را به کاربران اینترنتی معرفی نمایند.

سایت های اشتراک ویدیوی ایرانی و خارجی به کسب و کارهای اینترنتی این امکان را می دهند تا ویدیوی خود را بصورت رایگان آپلود کرده و از این طریق کاربران زیادی را جذب نمایند.

با جستجوی در گوگل متوجه می شوید که سایت های زیادی وجود دارند که می توان فایل های ویدیویی خود را در این سایت های اشتراک ویدیویی منتشر نمود. در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های اشتراک ویدیوی ایرانی را معرفی نماییم تا باعث رونق گرفتن هر چه بیشتر کسب و کار شما گردند.

اشتراک ویدیو تبدیل به یک عادت روزانه در شبکه های اجتماعی  و بسترهای اینترنتی شده است. اکثر افراد بصورت روزانه با استفاده از گوشی تلفن همراه خود ویدیوهایی را که در شبکه های اجتماعی دریافت می نمایند را به اشتراک می گذارند .

اشتراک ویدئو در شبکه های اجتماعی تبدیل به یک روش کسب درامد برای افراد شده است. سایت های اشتراک ویدیو از همین طریق کاربران زیادی را جذب نموده اند و اعتبار سایت های خود را بالا برده اند.

وقتی شما یک ویدیو را آماده می کنید و آن را در اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر می نمایید بدون دردسر و به راحتی  ویدیوی شما در وب و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و باعث هدایت کاربران به سمت سایت شما می شود.

با اشتراک ویدئو می توانید به راحتی برند سازی نمایید و کسب و کار خود را به دیگران معرفی نمایید. البته ویدئوهای شما باید با کیفیت مناسب و دارای محتوای مناسبی باشند تا باعث عملیات بازاریابی اینترنتی بهتری برای شما گردد.

شما با اشتراک ویدیو در این سایت ها علاوه بر اینکه کسب و کار و خدمات و محصولات خود را می توانید به کابران اینترنتی معرفی نمایید ، به راحتی با تکمیل پروفایل خود و وارد نمودن آدرس سایت خود در پروفایل و همچنین درج لینک سایت خود در توضیحات هر ویدئو می توانید از این سایت ها بک لینک های ارزشمندی دریافت نمایید.

در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های اشتراک ویدیو ایرانی را به شما معرفی نماییم. عضویت در این سایت ها به راحتی صورت می پذیرد و پیشنهاد می شود حداقل نسبت به اشتراک یک ویدئو در این سایت ها اقدام کنید.

سایت های ایرانی اشتراک ویدئو برای ویدئو مارکتینگ

سایت اشتراک ویدیوی آپارات

 هر وقت صحبت از اشتراک ویدئو می شود قطعا اولین سایت ایرانی که به ذهن افراد می رسد سایت اشتراک ویدئو آپارات می باشد . آپارات معروفترین سایت اشتراک اینترنت ایرانی می باشد که دارای ویژگی های زیر می باشد :

رتبه الکسا در ایران : ۲

رتبه الکسا جهانی : ۴۶

دامین اتوریتی : ۹۰

پیج اتوریتی : ۶۱
تعداد بازدید ماهانه: بیش از ۲۵ میلیون نفر

اعداد و ارقام بالا بیانگر اعتبار زیاد آپارات در ایران می باشند. آپارات بازدیدکنندگان بسیار زیادی در اینترنت دارد که شما با اشتراک ویدئو مناسب و با کیفیت می توانید بازدید خوبی از این سایت دریافت نمایید.

شما بصورت رایگان و در کمتر از ۵ دقیقه می توانید کانال خود را در آپارات معرفی نمایید. جهت معرفی کسب و کار اینترنتی خود به این سایت اشتراک ویدئو بهتر است از نام کسب و کار خود استفاده نمایید و حتما پروفایل خود را به خوبی تکمیل نموده و در هر ویدئو که ارسال می نمایید توضیحات و لینک سایت خود را بگذارید . در توضیحات فیلم حتما از کلمات کلیدی مربوطه استفاده نمایید.

شما در این سایت اشتراک ویدئو می توانید اگر ویدئویی در یوتیوب دارید را به راحتی با دادن لینک آن در آپارات درج نمایید.

در هنگام ارسال ویدئو حتما بخش کلمات کلیدی را به خوبی تکمیل نمایید تا ویدئو شما در جستجوی کاربران بیشتر دیده شود.

حتما در جستجوهایی که در گوگل انجام داده اید مشاهده کرده اید که در بعضی از کلمات کلیدی ، سایت آپارات در اولین صفحه جستجوی گوگل ظاهر می شود و همین کافیه تا کاربران زیادی آن ویدئو و سایر ویدئوهای اشتراکی را مشاهده نمایند.

این سایت دارای یک سرویس پولی نیز می باشد که شما با پرداخت هزینه می توانید به آپارات بگویید که ویدئو شما را بصورت خاص به کاربران معرفی نماید و بازدید بیشتری را نصیب شما نماید.

همچنین امکان قرار دادن ویدیو لایو (زنده ) در این سایت اشتراک ویدئو امکان پذیر می باشد.

مزایایی همچون مشاهده بازدید ویدئوها ارسالی ، امکان درج دیدگاه کاربران ، مشاهده ویدئوهایی که پسندیده اید ، زمان مشاهده ویدئوهای ارسالی شما از دیگر امکانات آپارات می باشند.

اگر از وردپرس استفاده می کنید و نمی خواهید حجم هاست خود را اشغال کنید می توانید ویدیوهای اشتراکی که در آپارات گذاشته اید را در متن و مقالات سایت خود بگذارید تا کاربران بتوانند به راحتی آنها را مشاهده نمایند و این قضیه هیچ مشکلی به لحاظ سئو نیز برای شما ندارد.

از معایب آپارات می توان به عدم امکان درج مستقیم لینک سایت در هر ویدئو اشاره نمود. یعنی فیلدی برای درج لینک سایت در هر ویدئو وجود ندارد و شما مجبور هستید آدرس سایت خود را در توضیحات هر ویدئو بنویسید.

از دیگر معایب این سایت اشتراک ویدئو عدم امکان ارسال ویدئو با کیفیت بالا می باشد و این سایت بصورت اتومات کیفیت ویدئوهای شما کمتر می کند.

 سایت اشتراک ویدیوی نماشا

بعد از سایت آپارات به طور یقین سایت اشتراک ویدئو نماشا یکی از بهترین سایت های اشتراک ویدئو ایرانی می باشد که با فاصله خیلی کمی در تعقیب آپارات می باشد . ویژگی های این سایت :

رتبه الکسا در ایران : ۹

رتبه الکسا جهانی : ۳۷۵

دامین اتوریتی : ۵۹

پیج اتوریتی : ۴۵

در این سایت نیز می توان در چند دقیقه عضو شد و بصورت رایگان نسبت به اشتراک ویدئو اقدام نمود.

در نماشا می توانید ویدیوهای با کیفیت بالا را به اشتراک بگذارید و همچنین امکان درج ویدئوهای اشتراکی شما از یوتیوب را نیز دارد و این سایت از سرعت بارگذاری خوبی برخوردار است.

در این سایت شما مختار هستید که به کاربران دانلود ویدئو را بدهید یا این امکان را به آنها ندهید. همچنین می توانید تنظیم کنید که کاربران اجازه اشتراک ویدئو در سایر سایت ها را داشته باشند یا خیر.

همین ویژگی کیفیت ارسال ویدئو و سرعت بارگذاری ویدئو که از معایب آپارات می باشند باعث شد خیلی از کاربران در کنار آپارات به نماشا نیز توجه بیشتری کنند.

ویژگی هایی همچون درج لینک سایت در پروفایل و گرفتن لینک فالو رایگان ، درج لوگو کسب و کار شما ، هدر گرافیکی کانال ، درج لینک در توضیحات ویدوها ، درج لینک شبکه های اجتماعی و سایر وب سایت ها در قسمت لینک های شما از ویژگی های بارز این سایت اشتراک ویدئو می باشند.

این سایت معایبی همچون عدم امکان گذاشتن ویدئو زنده و نداشتن اپلیکیشن موبایلی را دارد که البته در حال برطرف کردن این موارد هستند.

سایت اشتراک ویدئوی تماشا

یکی دیگر از سایت های اشتراک ویدئوی رایگان ایرانی سایت تماشا می باشد که نسبت به آپارات و نماشا دارای محبوبیت کمتری می باشد و به همین خاطر خیلی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی از وجود آن بی خبر هستند به همین دلیل شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و هر چه سریعتر از این سایت استفاده نمایید.

رتبه الکسا در ایران : ۴۹۰

رتبه الکسا جهانی : ۱۷,۰۹۰

دامین اتوریتی : ۴۹

پیج اتوریتی : ۴۲

شما به راحتی می توانید در این سایت عضو شده و بعد از عضویت لینک سایت خود و همچنین لینک شبکه های اجتماعی خود را در این سایت درج نمایید تا بتوانید بصورت رایگان بک لینکی فالو دریافت نمایید.

از ویژگی های بارز این سایت اشتراک ویدئو می توان به امکان آپلود ویدئو از آپارات ، ویمیو  و توویچ ، امکان درج لینک سایت در توضیحات هر ویدئو ، امکان ارسال ویدئو با کیفیت بالا ، سرعت بالا بارگذاری و پخش ویدئو ، انتخاب چند مدیر برای کانال ،  اشاره کرد .

 سایت اشتراک ویدئو جعبه

سایت اشتراک ویدئو جعبه از دیگر سایت هایی است که می توانید بصورت رایگان در آن عضو شده و همچنین با درج آدرس سایت خود یک بک لینک رایگان از آن دریافت نمایید.

رتبه الکسا در ایران : ۱۵۲۴

رتبه الکسا جهانی : ۶۱,۰۹۶

دامین اتوریتی : ۴۳

پیج اتوریتی : ۳۹

در این سایت نیز می توانید لینک شبکه های اجتماعی خود را وارد نمایید. امکان درج لینک سایت شما در توضیحات ویدئوهای وجود دارد و می توانید ویدئوهای با کیفیتی را آپلود نمایید که البته سایت جعبه بصورت اتومات و با توجه به سرعت اینترنت کاربران کیفیت آن را تنظیم می کند تا اگر کاربری در اینترنت سرعت خوبی نداشته باشد نیز بتواند این ویدئو را با سرعت خوبی مشاهده نماید که یک ایده عالی می باشد.

یکی از ویژگی های خوبی که سایت اشتراک ویدئو جعبه دارد اینست که شما می توانید با انتشار ویدئوهای خود در شبکه های اجتماعی کسب درآمد نمایید.

هر ویدئویی که شما در سایت جعبه منتشر می کنید یک لینک در اختیاز شما قرار می دهد. لینک را می توانید در شبکه های اجتماعی منتشر نمایید. به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حداقل ۳۰ ثانیه ای از فایل اشتراکی شما ۲۰۰۰ تومان دریافت می کنید.

مثلا شما اگر دارای کانال های تلگرامی با بازدید ۲۰۰۰۰ کاربر هستید اگر فقط ۲۰ ویدئو داشته باشید و در کانال خود درج کنید و در بدترین حالت هر ویدئو ۱۵۰۰۰ بازدید داشته باشند می توانید از این ۲۰ ویدئو ۶۰۰۰۰۰ تومان درآمد کسب نمایید.

توجه شود که هیچ محدودیت زمانی برای کسب درآمد وجود ندارد و شما هر وقت که خواستید می توانید تسویه حساب کنید .

سایت اشتراک ویدئو شبکه ما

یکی دیگر از سایت های اشتراک ویدئو سایت شبکه ما می باشد. این شبکه نیز مانند سایر سایت های اشتراک ویدئو قابیلت این را دارد که کاربران بصورت رایگان عضو آن شده و ویدئوهای خود را آپلود نمایند.

رتبه الکسا در ایران : ۷۶۰

رتبه الکسا جهانی : ۳۸۵۵۹

دامین اتوریتی : ۵۱

پیج اتوریتی : ۳۸

این سایت نیز مزایای سایر سایت های اشتراک ویدئو را دارد و البته همانند سایت جعبه نیز می توانید از آن کسب درآمد نمایید. درآمد شما بابت هر ۱۰۰۰ بازدید واقعی در یکماه اول از انتشار آن ۵۰۰۰ تومان و پس از ۱ ماه ۲۰۰۰ تومان بصورت مادام العمر خواهید بود که می توانید آنرا بصورت کارت شارژ و یا دریافت مستقیم در حساب بانکی خود دریافت کنید.

سایت اشتراک ویدئو دالفک

دالفک نیز یکی دیگر از سایت های اشتراک ویدئو رایگان ایرانی می باشد که شما به راحتی می توانید عضو شوید و لینک سایت خود را در پروفایل خود قرار دهید تا بتوانید علاوه بر اشتراک ویدئو های خود یک بک لینک رایگان نیز دریافت نمایید.

رتبه الکسا در ایران : ۷۰

رتبه الکسا جهانی : ۱,۵۱۷

دامین اتوریتی : ۴۹

پیج اتوریتی : ۳۷

در پروفایل کاربری خود قادر خواهید بود که لینک شبکه های اجتماعی خود را نیز بگذارید تا از ئاین طریق محبوبیت شبکه های اجتماعی خود را نیز بیشتر کنید.

یکی از ویژگی هایی که سایت دالفک دارد اینست که می توانید فایل اشتراکی خود را از یوتیوب نیز وارد این سایت کنید و همچنین می توانید هنگام آپلود فایل خود از گزینه انتقال از سایر سایت ها ، اگر در سایت های دیگری ویدئویی منتشر کرده اید می توانید آدرس آن صفحه و یا آدرس ویدئوی خود را وارد نمایید تا علاوه بر اینکه ویدئوی شما در دالفک منتشر شود یک بک لینک نیز به آن سایت داده و اعتبار ویدئوی و آن صفحه را نیز بیشتر کنید.

این سایت نیز ویژگی هایی که سایت های قبلی که بررسی کردیم را دارد و می توانید از طریق آن کسب و کار خود را به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

سایت اشتراک ویدئو میهن ویدئو

میهن ویدئو یکی دیگر از سایت های اشتراک ویدئو در ایران می باشد. عضویت در این سایت رایگان می باشد و شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید.

رتبه الکسا در ایران : ۱۳۴

رتبه الکسا جهانی : ۵۴۰۵

دامین اتوریتی : ۴۷

پیج اتوریتی : ۴۵

جهت عضویت در این سایت می توانید بصورت مستقیم با اکانت گوگل خود نیز عضو شوید و یا با ایمیل خود به عضویت این سایت برسید.

در این سایت نیز می توان لینک فایل اشتراکی در یوتیوب یا سایر سایت ها را وارد نمود و از آنجا فایل خود را به اشتراک بگذاریم.

می توانید در پروفایل خود لینک سایت خود را بگذارید و همچنین در توضیحات ویدئوهای اشتراکی خود می توانید لینک سایت خود را بگذارید و یک بک لینک نوفالو بگیرید.

سایت اشتراک ویدیو MP4

سایت MP4  یکی دیگر از سایت های اشتراک ویدئو می باشد که می توانید بصورت رایگان ثبت نام نمایید و ویدئوهای خود را به اشتراک کاربران اینترنتی بگذارید.

رتبه الکسا در ایران : ۲۶۰

رتبه الکسا جهانی : ۹۰۹۴

دامین اتوریتی : ۴۲

پیج اتوریتی : ۳۴

این سایت نیز همانند سایر سایت ها قابلیت اشتراک ویدئو را دارد و می توان از یوتیوب یا هر آدرسی که ویدئو شما وجود دارد نیز فایل خود را به اشتراک کاربران این سایت قرار دهید.

می توانید از ویژگی واتر مارک استفاده کنید و همچنین امکان اجازه دانلود برای کاربران اختیاری می باشد.

در این سایت می توانید درخواست کاربری ویژه بدهید که در صورت موافقت می توانید لوگوی خود را در کانال خود در این سایت قرار دهید.

این سایت به شما بک لینک فالو می دهد که با توجه به رتبه الکسا و دامین اتوریتی که دارد می تواند روی سئو سایت شما تاثیر خوبی داشته باشد.

سایت اشتراک ویدیوی نمایش

از دیگر سایت های اشتراک ویدیو در ایران سایت نمایش می باشد . این سایت نیز به شما امکان ارسال و اشتراک ویدئو را می دهد.

رتبه الکسا در ایران : ۲۱۱

رتبه الکسا جهانی : ۷,۰۹۳

دامین اتوریتی : ۳۴

پیج اتوریتی : ۲۹

شما با عضویت در این سایت می توانید ویدئو های خود را به اشتراک بگذارید و در بخش توضیحات ویدئو می توانید لینک سایت خود را بگذارید و یک لینک نوفالو بگیرید.

هنگام اشتراک ویدئو می توانید از هر آدرس و سایتی که ویدئو شما قرار دارد آن ویدئو را در سایت نمایش به اشتراک بگذارید.

هر چند سایت نمایش جدید می باشد و اعتبارش از سایر سایت ها پایین تر است ولی پیشنهاد می کنم حتما ویدئوهای کسب و کار خود را در این سایت به اشتراک بگذارید.

سایت اشتراک ویدیوی ویدوفا

سایت اشتراک ویدیوی ویدوفا نیز امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای کسب و کار شما را می دهد. و شما می توانید بعد از عضویت در قسمت تنظیمات کانال با وارد کردن آدرس سایت خود در فیلد آدرس اینترنتی ، یک بک لینک فالو دریافت نمایید.

رتبه الکسا در ایران : ۱۶۴۱

رتبه الکسا جهانی : ۴۹۴۴۱

دامین اتوریتی : ۴۰

پیج اتوریتی : ۳۵

در این سایت می توانید فایل ویدیویی خود را از کامپیوتر و یا یوتیوب به اشتراک گذاشت . همچنین می توانید برای ویدیوهای خود زیر نویس قرار دهید.

کاربران ویدوفا می توانند از طریق اشتراک ویدیوی خود در این سایت کسب درامد نیز داشته باشند.

به ازای هر ویدیویی که در این سایت به اشتراک می گذارید یک لینک اختصاصی به شما داده می شود که می توانید این لینک را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

به ازای ۱۰۰۰ بازدید ویدیو ۸۰۰۰ تومان دریافت خواهید کرد و در صورتی که جمع بازدید چندین ویدیو ۱۰۰۰ بازدید شود دوباره ۸۰۰۰  تومان را دریافت خواهید کرد . این درآمد زایی محدودیت زمانی برای شما ندارد.

سایت اشتراک ویدیوی آینت

آینت نیز یکی دیگر از سایت های اشتراک ویدیو می باشد که بررسی می کنیم. این سایت نیز امکان انتشار ویدئوهای شما را می دهد.

رتبه الکسا در ایران  : ۵۱۹

رتبه الکسا جهانی: ۱۴۸۷۹

دامین اتوریتی : ۳۶

پیج اتوریتی : ۳۳

با توجه به رتبه الکسا این سایت و همچنین دامین اتوریتی که دارد می توان متوجه شد که سایتی متوسط در بین سایر سایت های اشتراک ویدئوی ایرانی می باشد.

امکانات این سایت نیز مانند سایر سایت های اشتراک ویدئو می باشد که پیشنهاد می کنم در این سایت نیز عضو شده و با تکمیل پروفایل و ارسال ویدئو بتوانید از آن بک لینک نیز بگیرید.

این سایت نیز امکان کسب درآمد از طریق اشتراک ویدئو در شبکه های اجتماعی را دارد که با مراجعه به سایت متوجه این مسئله می شوید.

سایت اشتراک ویدیوی دیدستان

دیدستان یکی از سایت های اشتراک ویدئو است که متاسفانه در خصوص آن کمترین بررسی ها انجام شده است. ویژگی های این سایت :

رتبه الکسا در ایران  : ۴۹

رتبه الکسا جهانی : ۳۲۰۵

دامین اتوریتی : ۳۶

پیج اتوریتی : ۳۱

می توانید بصورت رایگان در این سایت عضو شوید و نسبت تکمیل پروفایل خود اقدام نمایید. در پروفایل خود می توانید لینک سایت و شبکه های اجتماعی خود را بگذارید و از این طریق بک لینک های با کیفیتی دریافت نمایید.

در این سایت نیز می توان فایل های روی کامپیوتر یا فایلهایی که در سایر سایت ها قرار دارند را وارد کانال خود کرد و از این طریق به اشتراک ویدئو پرداخت.

سایت اشتراک ویدئو پارس فارس

این سایت نیز دارای مشهوریت کمتری در بین کاربران اینترنتی می باشد ولی بدلیل ویژگی هایی که دارد پیشنهاد می کنم حتما عضو شده و فایل های ویدیویی خود را ارسال کنید.

رتبه الکسا در ایران  : ۴۴۴۱

رتبه الکسا جهانی: ۱۵۰۵۲۵

دامین اتوریتی : ۳۰

پیج اتوریتی : ۳۳

هنگام آپلود فایل در توضیحات می توانید از این سایت یک بک لینک فالو دریافت کنید. همچنین علاوه بر ویدیو می توانید مقاله و عکس و فایل صوتی نیز به اشتراک بگذارید.

سایت های اشتراک ویدئوی خارجی :

سایت اشتراک ویدئو  یوتیوب (Youtube)
یوتیوب یکی از محبوب‌ترین و معروف ترین سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو در جهان است. در این سایت همه جور محتوای ویدیویی که به دنبالش هستید را می توانید به راحتی پیدا کنید، از ویدیوهای خنده‌دار و پرطرفدار گرفته تا برنامه‌های تلویزیونی محبوب و فیلم‌های هالیوودی . شاید به خاطر همین ویژگی یوتیوب هست که از اون به عنوان موتور جستجوی ویدیو نیز یاد می شود.

رتبه الکسا جهانی: ۲

تعداد بازدید ماهانه: بیش از دو میلیارد نفر در ماه از این پلتفرم بازدید می کنند

میزان ساعت تماشا روزانه: بیش از یک میلیارد ساعت

تعداد آپلود در دقیقه: هر دقیقه بیش از ۵۰۰ ویدیو در یوتیوب آپلود می شود

ویژگی های یوتیوب
– استفاده و تماشای ویدیوها رایگان است اما برای حذف تبلیغات درون ویدیوها و یا دانلود ویدیوها باید اشتراک ماهانه تهیه کنید.

– امکان درآمد زایی برای تولیدکنندگان محتوا وجود دارد

– نسخه اندروید و آی او اس دارد

– قوانین سخت گیرانه به خصوص در رابطه با حق کپی رایت

– رابط کاربری زیبا و آسان

– مخاطبان پرشمار

– امکان پخش زنده ( استریم)

– امکان اشتراک گذاری ویدیو در رسانه های دیگر یا سایت شما

– امکان تبلیغ برند و کسب و کار

– مصرف اینترنت بالا

– پشتیبانی از ۷۰ زبان زنده دنیا

– کیفیت بالا و تنوع ویدیو ها

سایت اشتراک ویدئو دیلی موشن (Dailymotion)
دیلی موشن یک ماه پس از یوتیوب تاسیس شد و همچنان یکی از رقبای اصلی آن است. این پلتفرم پس از یوتیوب محبوب ترین سایت اشتراک گذاری است. در این پلتفرم می توانید آخرین اخبار، موسیقی و ویدیوهای سرگرم کننده و … را با کیفیت بالا به تماشا بنشینید.

رتبه جهانی: ۳۲۰

تعداد بازدید ماهانه: بیش از ۳۰۰ میلیون نفر

ویژگی های دیلی موشن
– استفاده و تماشای ویدیوها رایگان است

– امکان درآمد زایی

– نسخه اندروید و آی او اس دارد

– رابط کاربری مناسب

– امکان پخش زنده ( استریم)

– امکان اشتراک گذاری ویدیو در رسانه های دیگر یا سایت شما

– محدودیت آپلود ۱۰ ویدیو در روز

– محدویدیت آپلود ویدیو تا سقف ۲ گیگابایت

– پشتیبانی از ۲۴ زبان زنده دنیا

سایت اشتراک ویدئو ویمیو (Vimeo)
یکی از پلتفرم هایی که با تمرکز بر کیفیت ویدیوهای آپلودی و ارائه خدمات رایگان پیشرفت خوبی داشته و حتی توانسته بود زمانی جزو رقبای اصلی یوتیوب هم شود پلتفرم ویمیو بوده است.

رتبه جهانی: ۱۵۶

تعداد بازدید ماهانه: بیش از ۲۸۰ میلیون نفر

ویژگی های ویمیو
– استفاده و تماشای ویدیوها رایگان است

– امکان درآمد زایی ندارد

– نسخه اندروید و آی او اس دارد

– امکان پخش زنده ( استریم)

– امکان اشتراک گذاری ویدیو در رسانه های دیگر یا سایت شما

– محدودیت آپلود هفتگی ۵۰۰ مگابایت برای پلن رایگان

– محدودیت اپلود ۱۰ ویدیو در روز

سایت اشتراک ویدئو توییچ (Twitch)
توییچ یکی از پیشروترین سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو در جهان ویژه گیمرها با هر سنی است. اگر شما فردی هستید که عاشق تماشای پخش زنده بازی های رقابتی و یا گیم پلی بازی های مختلف هستید، توییچ می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

رتبه جهانی: ۳۷

تعداد استریمرها: ۳.۸ میلیون استریمر در سراسر دنیا

بازدید ماهانه: حدود ۴۰۰ میلیون نفر

ویژگی های توییچ
– امکان درآمد زایی از طرق مختلف دارد

– نسخه اندروید و آی او اس دارد

– امکان پخش زنده ( استریم)

– بستری منایب برای گیمرها و علاقه مندان به گیم

– محدودیت بارگزاری ۱۰۰ ویدیو در روز

– امکان تماشا و استفاده از ویدیوها به صورت رایگان

– امکانات متنوع برای استریم گیم

– رابط کاربری زیبا و آسان

سایت اشتراک ویدئو تیک تاک (Tiktok)
تیک تاک یک پلتفرم ویدیو محور است که درچین ساخته شد و به سرعت به یکی از محبوب ترین پلتفرم ها در بین جوانان تبدیل شد و روز به روز نیز به محبوبیت و تعداد کاربران آن افزوده می شود. این شبکه اجتماعی به نوعی رقیب سرسخت اینستاگرام هم به شمار می رود. تیک تاک امکان آپلود ویدیوهای کوتاه حداکثر ۶۰ ثانیه ای خلاقانه با پس زمینه، افکت ها و فیلترهای مختلف را می دهد.

رتبه جهانی: ۶۳

تعداد کاربران: بیش از یک میلیارد نفر

ویژگی های تیک تاک
– نسخه اندروید و آی او اس دارد

– امکانات متنوع و خوب

– تعامل کاربری عالی

– رابط کاربری آسان

– اعتیاد آور بودن

– امکان کسب درآمد از طریق بازاریابی

 

جمع بندی نهایی

سایت های اشتراک ویدویی مختلف در ایران و جهان وجود دارد ولی در این مقاله بهترین سایت ها اشتراک ویدیوی ایرانی و خارجی بررسی شدند .

با توجه به اینکه می توان از طریق این سایت ها برند خود را به کاربران اینترنتی معرفی نمود و همچنین می توان از این سایت های بک لینک های با کیفیتی گرفت پیشنهاد می کنم همین الان در همه این سایت ها عضو شده و مطابق بررسی که انجام دادیم نسبت به اشتراک ویدئوی خود اقدام کنید.

 

منبع : karynet.ir

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.