پاسخگویی، رسالت نخست روابط عمومیهاست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– آگاهی حق است، دانستن لازمه زندگی اجتماعی است و زندگی اجتماعی بدون آگاهی و تفکر همه جانبه مردم در زمینههای مختلف و به شکل بهینه و مطلوب ممکن نخواهد بود.
اما این حق را چه کسانی باید به مردم ارائه دهند؟ مردم چگونه میتوانند از فعالیتهای مثبت یا «کارآمدی» و یا عملکرد منفی و «ناکارآمدی» حوزههای مختلف اجتماعی در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، ورزشی و … مطلع و بهرهمند شوند؟
در این راستا زیرمجموعهیی که میتواند در هر یک از نهادها، ارگانها و سازمانهای اجرایی بیانگر خواستههای منطقی مردم باشد، وجود «روابط عمومیهایی» فعال و پویاست، چرا که به هر تقدیر «روابط عمومی» کارآمد میتواند خود عامل توسعه باشد. (کارگزار روابط عمومی)
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
نظرات بسته شده است.