Take a fresh look at your lifestyle.

شتاب در طراحی و تجاری سازی صنایع دستی

رویداد نوگام با هدف شتاب تخصصی در طراحی و تجاری سازی صنایع دستی، با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد نوگام طراحی و تجاری سازی صنایع دستی گامی نو در طراحی و تجاری سازی صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان است که با هدف شتاب تخصصی صنایع دستی ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه ۹۶ برگزار می شود.

نوگام رویدادی است که سعی در برداشتن گامی نو در طراحی و تجاری سازی صنایع خلاق دارد. در این رویداد تخصصی شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل مدیران تجاری، طراحان گرافیک، متخصصان و علاقه مندان حوزه صنایع خلاق، برنامه نویسان، بازاریابان و هنرمندان گرد هم می آیند تا ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

این رویداد به صورت یک روزه، دو روزه، سه روزه و چندروزه به نسبت حوزه موضوعی قابل برنامه ریزی است. هدف از این رویداد حل چالش های طراحی و تجاری سازی صنایع خلاق با استفاده از ایده های نوآورانه جوانان خلاق است.

مزایای این رویداد شامل استعدادیابی تخصصی، توانمندسازی افراد علاقه مند، برگزاری کارگاه های تخصصی، اجرای طرح های عملی و کاربردی، تمرین کار تیمی برای شرکت کنندگان، تشکیل هسته های تخصصی حوزه طراحی و استقرار هسته های تخصصی در مرکز نوآوری صنایع دستی است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.