Take a fresh look at your lifestyle.

نخستین جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی برگزار می شود

نخستین جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی به منظور پرورش ایده های نو و خلاقیت در حوزه هوایی و هوانوردی، بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش بنیاد ملی نخبگان، نخستین جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی به منظور پرورش ایده های نو و خلاقیت در حوزه هوایی و هوانوردی، حرکت به سمت کاربردی سازی ایده های خلاقانه و تجاری سازی و ایجاد ارتباط پویا بین نیازهای روز کشور و فعالیت های نخبگان در دانشگاه، به همت ستاد هوایی و هوانوردی و با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تدوین شده است.

هدف از راه اندازی جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی، ایجاد پیوند بین صاحبان ایده، دانشگاه ها، صاحبان سرمایه و فعالان صنعت و ایجاد زیرساخت جهت تجاری سازی ایده های کاربردی در صنعت هوانوردی است.

ایده پردازی، بستری را فراهم می کند تا اندیشه های نو، افکار تازه، ابداعات و اختراعات پژوهشگران جوان در درجه اول مورد توجه قرار گیرد و با معرفی ضرورت علوم هوایی و هوانوردی، زمینه ساز ترویج این علم و حضور علاقه مندان این حوزه شود. در گام بعد پدیده ها و افراد سرآمد کشف و از پتانسیل آنان به درستی استفاده و طرح ها مورد بازبینی و داوری قرار می گیرد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.