Take a fresh look at your lifestyle.

با هدف توسعه سرمایه گذاری در کسب وکارهای ارزش آفرین / جشنواره «توسکا» برگزار می شود

جشنواره توانمندسازی و سرمایه گذاری کسب و کارهای ارزش آفرین با نام «توسکا» برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، دومین جشنواره توانمندسازی و سرمایه گذاری کسب و کارهای ارزش آفرین با نام «توسکا» به همت بنیاد نخبگان استان مازندران برگزار می شود.

ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از ایده/طرح اولیه و محصولات، آموزش اصول راه اندازی کسب و کار، ایجاد ارتباط مؤثر برای فرصت های سرمایه گذاری، تجاری سازی طرح ها و ایده ها از مهم ترین اهداف این جشنواره است.


چالش اصلی جشنواره ملی توسکا «ایجاد ارتباط خلاقانه بین ایده، طرح اولیه و محصول شرکت کننده با یکی از چالش های زیست محیطی» است و در آن شرکت کنندگان در پنج گروه کلی تماشاچی علاقه مند، گروه ایده پرداز خلاق، فعال توسکا، شرکت های فعال در حوزه های مربوطه و سرمایه گذاران تقسیم می شوند. برپایی کارگاه های آموزشی، ایجاد شبکه های کاری و آشنا شدن با ایده پردازی از جمله بخش های جانبی این جشنوراه است.

شرکت کنندگان در توسکا ضمن دریافت گواهی بنیاد نخبگان استان مازندران، از جوایز نقدی و غیرنقدی، تندیس، لوح تقدیر، ایجاد ارتباط مؤثر با سرمایه گذاران و امکان استقرار طرح های مورد تأیید در مرکز نوآوری و فناوری استان مازندران (به صورت حضوری و مجازی) برخوردار می شوند.

برای شرکت در جشنواره توسکا می توانید فرم ثبت نام را از کانال های ارتباطی دریافت کرده یا با ارسال درخواست خود، دبیرخانه با شما تماس خواهد گرفت.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.