Take a fresh look at your lifestyle.

مهم ترین مانع سر راه کسب وکار چیست؟

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: دشواری تأمین مالی از سوی بانک ها مهم ترین مانع کسب وکار از دیدگاه فعالان بخش خصوصی است.

به گزارش ایسنا، حسین سلاحورزی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: باید در ایران سالانه ۱۰ پله بهبود رتبه سهولت کسب و کار داشته باشیم، اما در سال جاری در رتبه بندی جهانی با نزول چهار رتبه ای مواجه شدیم.

وی ادامه داد: در دنیا موسسات متعددی هستند که در زمینه سهولت کسب وکار فعالیت می کنند و در آخرین بررسی های صورت گرفته، دشواری تأمین مالی از سوی بانک ها به عنوان مهم ترین مانع کسب وکار از دیدگاه فعالان بخش خصوصی بوده است.

سلاحورزی افزود: وضعیت کسب و کار خوب نیست و استان های خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و لرستان به مراتب اوضاع بدتری دارند.

رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد گفت: تشکل های اقتصادی سراسری می توانند درخواست های خود را برای اصلاح دستورالعمل های محل کسب وکار اعلام کنند و این موضوع می تواند در شورای گفت وگو بررسی و اجرایی شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه دبیرخانه طرح توسعه زاگرس میانی تشکیل می شود، گفت: پیرو جلسات گذشته، مقرر شد ساماندهی ورودی جنوبی شهر خرم آباد انجام شود که تقسیم وظایفی در این راستا صورت گرفته است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.