Take a fresh look at your lifestyle.

فراخوان دومین جشنواره ملی «ایران ساخت»/ فناوری ایرانی در خدمت کسب و کار ایرانی

فراخوان جشنواره ملی، فرهنگی هنری «ایران ساخت» منتشر شد. این رویداد ملی با اهداف جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی و کارآفرینی اقتصاد دانش بنیان، حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران، ساماندهی واردات بی رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی باکیفیت و همچنین کمک به برجسته سازی کالاهای مرغوب ایرانی از ۸تا ۱۲اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

«ایران ساخت» با تکیه بر فرآورده های فرهنگی و هنری هنرمندان ایرانی، در نظر دارد تا نهضت توجه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان را به عنوان یکی از راهبردی ترین زیرساخت های پیشرفت و تعالی کشور و اقتصاد مقاومتی بنیان کند.

بر همین اساس پس از اجرای موفق در سال گذشته، دومین جشنواره ملی، فرهنگی هنری «ایران ساخت» با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به دبیرکلی پرویز کرمی فراخوان خود را منتشر کرده است.

علاقه مندان می توانند برای دسترسی به فراخوان این جشنواره به وب سایتwww. iransaakht. ir مراجعه کنند. همچنین شرکت کنندگان در جشنواره تا ۱۵بهمن ماه ۹۶ برای ارسال آثار خود مهلت دارند و۳۰ بهمن ماه نتایج آثار منتخب اعلام می شود.

این جشنواره به شکل تخصصی و رقابتی، بدون محدودیت سنی برگزار می شود.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.