Take a fresh look at your lifestyle.

با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی/ توانمندسازی دانش آموزان در حوزه خلاقیت و ایده پردازی انجام می شود

سامانه ثبت اختراع دانش آموزی به زودی رونمایی می شود تا آموزش هزار و ۵۰۰ مربی و ۱۰۰هزار دانش آموز در کارگاه های آموزشی از طریق این سامانه محقق شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، سال گذشته تفاهم نامه ای میان علی زرافشان، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و نصرت الله ضرغام، رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی به امضا رسید تا حمایت از دانش آموزان و پژوهش سراهای دانش آموزی با انعقاد این تفاهم نامه عملی شود.

آموزش روش تحقیق به زبان ساده، حمایت از مطالعات جمعی، کارآفرینی و خلاقیت و ثبت اختراع دانش آموزی از جمله محورهای این تفاهم نامه است. جلسات متعددی برای محقق شدن محورهای مختلف بین نمایندگان دو سازمان برگزار شد و در نهایت سامانه ای برای فعالیت های مدنظر طراحی شد.

آموزش ایده پردازی، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، تشویق دانش آموزان به کار گروهی، آموزش روش تحقیق به روش ساده، حمایت از مطالعات جمعی، حمایت از ثبت اختراعات دانش آموزی به منظور افزایش قدرت ریسک، اعتماد به نفس و استقلال در دانش آموزان برخی از سامانه مذکور است که به زودی با عنوان سامانه ثبت اختراع دانش آموزی رونمایی می شود.

شایان ذکر است سالانه آموزش ۱۵۰۰ مربی و ۱۰۰هزار دانش آموز در کارگاه های آموزشی از طریق این سامانه محقق می شود.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.