Take a fresh look at your lifestyle.

برترین کتاب های کسب وکار با موضوع ارتباطات کاری

 

مطالعه بهترین کتاب های کسب وکار به شما کمک می کند با استراتژی های متنوع و مؤثری که کاربرد آنها اثبات شده است، آشنا شوید و به کمک آنها مهارت های خود را افزایش دهید.

به گزارش زومیت، یکی از بهترین کتاب های کسب وکار سال ۲۰۱۷، «ذهن برتر» بود که جان هال، تجارب و داستان های زندگی واقعی خود و همچنین مشاوره ها و تاکتیک های اثبات شده ای را در آن به اشتراک گذاشته بود که به خوانندگان کمک می کرد با مخاطبان خود، رابطه بهتری برقرار کنند. جان هال در طول دوران نگارش این اثر، سایر کتاب ها و مقالاتی را که به این موضوع پرداخته بودند، بررسی کرده بود. پس ازاین مطالعات، او هفت کتاب برتر را که به بهبود ارتباطات تجاری و شبکه سازی کسب وکار کمک می کنند، معرفی کرد.

رابط فوق العاده، اثر اسکات گربر و ریان پاگ

به عقیده نویسندگان این کتاب، امروزه صرفا با تبادل کارت ویزیت کسب وکار نمی توان ارتباطات تجاری را گسترش داد؛ مخصوصا که حالا منابع مختلف و کاراتری در دسترس عموم قرار دارد. اگر می خواهید مهارت های ارتباطی خود را ارتقا دهید، باید عادت های سنتی شبکه سازی را کنار بگذارید و به روابط بین اجتماعات رو بیاورید. کتاب رابط فوق العاده، اهمیت بهره وری شبکه ها را توضیح می دهد و راه های جدیدی برای ایجاد ارتباط مؤثر بین محافل اجتماعی پیشنهاد می کند.

هرگز تنها غذا نخور، اثر کیت فراتزی و تال راز

در نسخه به روز شده این کتاب، فراتزی و راز، «ایجاد ارتباط در قلمرو دیجیتال» را با نگاهی عمیق تر بررسی کرده اند. آنها نه تنها روی اهمیت محتوای اشتراکی تأکید می کنند، بلکه یک سری تاکتیک کاربردی جدید برای توسعه شبکه کسب وکار معرفی می کنند.

آنها به طور خاص شرح می دهند که چرا افراد همیشه (و نه فقط در زمان نیاز به دیگران) باید ارتباطات خود را پیگیری کنند. زمانی که شما بدون هیچ درخواستی با دیگران معاشرت می کنید، به رابطه خود، مفهومی ارزشمندتر، معتبرتر و صادقانه تر می بخشید.

گیفتولوژی (هدیه شناسی)، اثر جان رولین

درحالی که بسیاری از مردم به دنبال راهکارهایی هستند که آنها را در ایجاد شبکه های مؤثرتر و حتی یک جامعه ارتباطی ارزشمند یاری کند، جان رولین یک استراتژی بی نظیر برای نفوذ و تأثیرگذاری بیشتر در محافل اجتماعی معرفی می کند؛ هدیه دادن.

شکی نیست که روش های درست و غلطی برای بخشش و هدیه دادن وجود دارد. رولین داستان های شخصی، تجربیات و تاکتیک هایی را برای خوانندگان شرح می دهد که به آنها کمک می کند این استراتژی را در راهی درست به کار بگیرند و از این طریق ارتباطات کسب وکارشان را تقویت کنند.

هفت عادت افراد بسیار تأثیرگذار، اثر استفن آر. کاوی

بیش از ۲۵ میلیون نسخه از کتاب قدیمی کسب وکار استفن کاوی در سراسر جهان به فروش رفته است. «هفت عادت افراد بسیار تأثیرگذار»، یک کتاب خودآموز کسب وکار است که حقایقی جهانی را در راه رسیدن به اهداف روشن می کند. کاوی در این کتاب شرح می دهد که چگونه می توانیم از جایگاهی که در آن کمبودهای روحی عذاب مان می دهد، حرکت کنیم و به نقطه ذهنیت وفور برسیم. او معتقد است که مردم، با ذهنیت وفور می توانند روابط کسب وکار مفید بیشتری برقرار کنند و درنهایت شبکه شغلی ارزشمندتری داشته باشند.

شبکه سازی بی فایده است، اثر درک کابرن

کابرن در این کتاب، داستان شبکه سازی خودش را تعریف می کند؛ اینکه چگونه هزاران ساعت از وقت خود را در رویدادهای بی حاصل شبکه سازی گذراند. این شکست ها باعث شد او به تاکتیک های جایگزین رو بیاورد.

او یک شبکه کوچک تر (شامل ۲۰ تا ۳۰ نفر) تشکیل داد و درحالی که خودش را به عنوان بانی اصلی گروه معرفی می کرد، شرکای مربوطه، مشتریان و دوستانش را با آنها آشنا کرد. یکی از استراتژی های معروف کابرن، تکنیک «سه به ازای یک» است؛ به این صورت که شما از عده ای دعوت می کنید تا در یک رویداد حضور پیدا کنند و از آنها می خواهید که برخی از دوستان شان را هم به همراه بیاورند. احتمالا این استراتژی شما را به یاد ماجراهای احمقانه ای می اندازد! درهرصورت کابرن با استفاده از همین تاکتیک، درآمدش را در طول ۱۸ ماه ۳۰۰ درصد افزایش داد.

دادن و گرفتن، اثر آدام گرانت

جوان ترین پروفسور دانشکده وارتون، یک رویکرد جامع را برای ارتباطات بهتر با سه گروه از مردم شرح می دهد؛ دهنده ها، گیرنده ها و سازگارها. بهترین گروه، همانطور که حدس می زنید، دهنده ها هستند که انرژی و کمک را به هر محیطی که وارد می شوند، تزریق می کنند.

آدام گرانت، داستان سرایی، مطالعات موردی و تحقیقات علمی را باهم ترکیب می کند تا یک استدلال قانع کننده علیه «گیرنده ها» ارائه دهد؛ رهبرانی که با بدبینی و خودخواهی در تعاملات، کسب وکارشان را پیش می برند و فقط به این فکر هستند که دیگران چه کاری باید برای آنها انجام دهند.

رابطه برقرار کردن با یک ذهنیت باز «دهنده»، فرصت های قابل اعتماد و معتبر بیشتری برای کسب وکار شما به همراه می آورد.

چگونه دوست پیدا کنیم و روی دیگران تأثیر بگذاریم، اثر دیل کارنگی

کارنگی پیش از اینکه خصوصیات ارزشمند رهبری و کسب وکار را لیست کند، از مفاهیمی صحبت می کند که تاریخ مصرف ندارند. این نخستین کتاب خودآموزی است که کارشناسان در سطحی وسیع از آن استقبال و مطالعه آن را به همه متخصصان و فعالان کسب وکار توصیه کرده اند. حتی در دنیای دیجیتال امروز، استراتژی ها و اصول روابط انسانی کارنگی کاربردی و مفیدند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.