Take a fresh look at your lifestyle.

راه اندازی کسب و کار جدید

پرسش: درحال‌حاضر قصد راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار جدید را دارم، اما دقیقا نمی‌دانم که از پس سرمایه‌گذاری آن برخواهم آمد یا خیر، زیرا مطمئن نیستم از همه جزییات این کسب‌ و‌ کار اطلاع داشته باشم. اگر امکان دارد مرا راهنمایی فرمایید چه کار کنم تا بتوانم درست تصمیم بگیرم.

پاسخ کارشناس:  با توجه به منابع در اختیارتان یک طرح کسب‌و‌کار ساده بنویسید. وجود یک طرح کسب‌و‌کار نقشه راهتان را مشخص می‌کند و در اجرای موفقیت‌آمیز کسب‌و‌کارتان نقش مهمی خواهد داشت. در این زمینه از افراد متخصص کمک بگیرید. یک طرح کسب‌و‌کار زوایای پنهان و آشکار یک کسب‌و‌کار را به خوبی مشخص می‌کند و شما را در تصمیم‌گیری بسیار کمک خواهد کرد.

همچنین استفاده از مشاوره افراد متخصص و همچنین بهره‌گیری از آموزش‌های رایگان و غیر‌رایگان در خصوص کسب‌و‌کارتان یک امر ضروری است که بهتر است در ابتدای کار و قبل از راه‌اندازی کسب‌و‌کار به آن توجه ویژه بکنید. در حین این آموزش‌ها وضعیت کسب‌و‌کاری که قصد ورود به آن را دارید برای‌تان روشن‌تر خواهد شد. برای تامین سرمایه نیز علاوه بر اتکا به منابع مالی خودتان، بررسی کنید که آیا کسب شما مشمول تسهیلات حمایتی و کمک‌های دولتی می‌شود یا خیر؟ با در نظر گرفتن همه موارد یکبار دیگر درباره تامین مالی پروژه خود تعمق کنید و تصمیم نهایی را بگیرید.

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.