Take a fresh look at your lifestyle.

تغییر ماموریت دانشگاه سیستان و بلوچستان به دانشگاه کارآفرین

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در همایش ملی دانشگاه کارآفرین و تعامل با صنعت و جامعه گفت: هدف از این رویداد علمی دستیابی به دانشگاه کارآفرین و تعامل دانشگاه با صنعت و جامعه است.

دکتر بندانی افزود: دانشگاه ها از آغاز تاکنون ادوار و مسئولیت های مختلفی داشتند که در آغاز این نهادها و موسسات بیشتر آموزش تئوری را دارا بودند و به تدریج فعالیت های پژوهشی جدا از آموزش، کارهای پژوهشی و تحقیقی که برای کاربردی کردن علوم مؤثر بود را انجام دادند.

وی افزود: با گذشت زمان بحث دانشگاه نسل سوم مطرح شد و این دانشگاه ها به دانشگاه های کارآفرین معروف شدند که باید در توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه خود نقش آفرینی می کردند.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: درحالی که شرایط ملی و بین المللی در حال تغییر بود در فعالیت های دانشگاه یک بازاندیشی انجام شد که دانشگاه ها آگاه شدند که با توجه به سیاست های قبلی نیاز به پوست اندازی و نگرش جدیدی است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده است، گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان متناسب با همین نیاز درصدد است که ماموریت ها و فعالیت های خود را تغییر دهد تا به عنوان دانشگاه کارآفرین و با مسئولیت جدید کارآفرینی کند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.