Take a fresh look at your lifestyle.

اسیر استرس نشوید

زندگی کارآفرینان همواره با تنش و اضطراب همراه است. قطعا مهم ترین چیزی که این افراد در زندگی می خواهند آرامش است. هرچند این کار گاهی اوقات غیرممکن می شود.

به گزارش نوپانا، یک کارآفرین برای موفقیت در زندگی حرفه ای خود باید بتواند

 احساسات خود را کنترل و آرامش خود را حفظ کند. برای کنترل احساسات راهکارهایی وجود دارند که در این نوشتار به بررسی آنها می پردازیم:

بدبین نباشید

از کاه کوه نسازید. سعی کنید شرایط را همانطور که هست ببینید نه همانطور که می پندارید. شما به عنوان یک مدیر و کارآفرین باید جوانب هر اتفاق را به درستی و واقع بینانه بسنجید و بررسی کنید. نتایج این بررسی ها ممکن است فاجعه بار باشند، اما بدانید همیشه راه  حلی از مخمصه وجود دارد. بنابراین خود را درگیر جزییات بیهوده نکنید، زیرا همین جزییات هستند که مسائل را بزرگ جلوه می دهند.

قبل از سخن گفتن بیندیشید

هنگام مواجهه با مشکلات و سختی ها سعی کنید ابتدا مسائل را به تنهایی بررسی کنید و آنها را با دیگران در میان نگذارید، زیرا با در میان گذاشتن این مسائل با اطرافیان یا نزدیکان، آنها را دچار تنش می کنید. این تنش از کنترل شما خارج می شود و منجر به مسائل پیچیده تری می شود. سعی کنید تا جایی که می توانید مسائل را به تنهایی مورد بررسی اولیه قرار دهید و نتایج را با دیگران مطرح کنید. همچنین به یاد داشته باشید که هیچ گاه مسائل و مشکلات خود را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک نگذارید. این کار نقاط ضعف شما را به دشمنان احتمالی تان نشان می دهد.

یک محیط آرام ایجاد کنید

سعی کنید یک محیط آرام برای خود درست کنید. برای مثال وقتی ذهن تان مشغول است قبل از اینکه به خانه بروید کمی در ماشین بنشینید نفس عمقی بکشید تا آرام شوید. اگر موسیقی ای شما را آرام می کند به آن گوش دهید. این کارها را برای خود به عادت تبدیل کنید تا کسی را به خاطر حال بد و ذهن درگیرتان اذیت نکنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.