Take a fresh look at your lifestyle.

معاون کسب وکار اتاق بازرگانی تهران / حمایت از ایده تا تجاری سازی استارت آپ ها در پارلمان بخش خصوصی آغاز شد

معاون کسب وکار اتاق بازرگانی تهران گفت که در حال حاضر یکی از برنامه‎های مهم اتاق بازرگانی حمایت از استارت آپ‎هاست و در واقع استارت آپ‎ها در اتاق بازرگانی از مرحله ایده تا تجاری‎سازی مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم،  هومن حاجی پور با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی مانند جیتکس عملا محل ظهور و تلاقی فناوری و معرفی خلاقیت ها و تکنولوژی های جدید حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، اظهار کرد: در دهه های اخیر تغییرات اساسی در حوزه کسب وکار و همچنین علم و صنعت ایجاد شده و عملا خلاقیت و نوآوری جایگزین تولید انبوه و مهندسی گرایی شده است.

وی اضافه کرد: در واقع با تغییر پارادایم‎ها بسیاری از مقررات و رفتارها در حوزه کسب و کار تغییر کرده و قوانین جدیدی جایگزین آن شده است.

معاون کسب وکار اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه هم اکنون در دنیای کسب وکار مهم‎ترین نقش را نوآوری و خلاقیت ایجاد می کند، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‎های بزرگ صاحب تکنولوژی و برند در دنیا در کنار خود، استارت آپ‎ها را دارند و در ایران نیز بسیاری از شرکت‎های بزرگ متوجه حمایت از استارت آپ‎ها شد ه‎اند.

وی افزود: در اینجا نقش نهادهایی مثل اتاق بازرگانی بیش از قبل دارای اهمیت است، چراکه مسیر را برای فعالیت های نوآورانه باز می‎کند.

حاجی پور درباره برنامه‎های پارلمان بخش خصوصی در حمایت از استارت آپ ها گفت: در حال حاضر یکی از برنامه‎های مهم اتاق بازرگانی حمایت از استارت آپ‎هاست و در این راستا طی یک فراخوان و پایش از میان ۷۰ استارت آپ، ۱۲ استارت‎آپ را برای حضور در این دوره از برگزاری نمایشگاه انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: در واقع استارت آپ‎ها در اتاق بازرگانی از مرحله ایده تا تجاری‎سازی مورد حمایت قرار می گیرند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.