Take a fresh look at your lifestyle.

کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره مهندسی عمران،فعالیت شخصی در ساخت و ساز

پرسش: فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه آزاد هستم. چند ماهی در یک کارگاه ساختمانی کار می کردم. الان یک سال و نیم است که بیکارم. شما چه پیشنهادی دارید؟

پاسخ کارشناس: پیشنهاد ما این است که برای خودتان فعالیت کنید. ساده ترین شیوه برای کارآفرینی و کسب درآمد ارتباط با استادکاران ساختمانی است. یعنی میان بازار عرضه و تقاضا یک ارتباط برقرار کنید.

باوجود رکود در بازر مسکن همچنان شاهد ساخت و ساز در شهرهای بزرگ و به خصوص تهران هستیم. این شرکت های ساختمانی یا سازندگان نیاز به استادکار حرفه ای دارند و شما می توانید با راه اندازی یک دفتر بهترین استادکاران را به این افراد و شرکت ها معرفی و درصدی از قرارداد را دریافت کنید. این کار چند حسن دارد؛ اولا برای استادکاران کاریابی می کنید.

دوم اینکه با توجه به اشراف بر مسائل ساختمانی و شناخت توانایی افراد در کارهای ساختمانی بهترین افراد را به شرکت ها و سازندگان معرفی می کنید و سوم اینکه برای خودتان هم کسب و کاری راه انداختید. این کار در زمان رکود بازار مسکن می تواند شما را از بیکاری نجات دهد.

دوست عزیز در عصر جدید به دنبال این نباشید که کسی برای شما دعوتنامه ارسال کند. شما باید با توجه به تجربه و دانش و تحصیلات با ایده پردازی و طرح های نوآورانه برای خود کارآفرینی کنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.