Take a fresh look at your lifestyle.

یک پشتیبانی متفاوت با استوری‌های اینستاگرام

در ماه جولای بود که اپلیکیشن اینستاگرام تصمیم گرفت تا امکان پاسخ به استوری‌ها را برای کاربران این اپلیکیشن امکان پذیر کند. این امکان به منظور توسعه این بخش مهم اینستاگرام شکل گرفت که هم اکنون همه کاربران فعال این شبکه اجتماعی از آن بهره می‌برند. اما سوال اینجاست که چگونه کسب‌وکارها می‌توانند از این امکان اینستاگرام در جهت پشتیبانی بهتر کسب‌وکار خود بهره ببرند؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت و متوجه خواهید شد که پاسخ به استوری‌ها می‌تواند خیلی به کسب‌وکار شما کمک کند؛ پس لازم نیست که محدودیتی برای آن ایجاد کنید.

برای پاسخ دادن به استوری یک فرد یا کسب‌وکار، کافیست بر دکمه فراخوان قرار گرفته در پایین دست چپ هر استوری تپ کنید و پاسخ خود را ارسال کنید. در ادامه گیفی هم قرار داده‌ایم که شیوه پاسخ به استوری‌ها را نشان داده است.

replay-to-story

کسب‌وکارها به شیوه‌های متفاوتی می‌توانند تعامل مخاطب خود را در استوری‌های اینستاگرام بدست آورند و در جهت بهبود کسب‌وکار خود، از این امکان نسبتا جدید کمک بگیرند.

۱) از چهره‌های کسب‌‌وکار خود بهره ببرید

مخاطبان شما به شدت علاقه دارند تا ارتباط مستمر و بیشتری با افراد کسب‌وکار شما داشته باشند؛ استوری‌‌‌ها موقعیت خوبی هستند که این فرصت را به مخاطب خود بدهید و یک برنامه پرسش و پاسخ هفتگی برای کسب‌وکارتان تدارک ببینید. بهتر است که هر هفته پرسش و پاسخ توسط یکی از اعضای تیم کسب‌وکارتان صورت بگیرد و حداقل دو روز ادامه داشته باشد و سوال مخاطبان‌تان از طریق استوری‌ها دریافت و از بخش پیام‌ها پاسخ داده شوند.

گاهی پرسش‌وپاسخ‌ها به صورت لایو هم صورت می‌گیرند و خیلی از کسب‌وکارها از این امکان بهره می‌برند. بهره بردن یا نبردن از قابلیت لایو، کاملا به استراتژی‌‌های کسب‌وکار شما باز می‌گردد.

ویدیو Live به اینستاگرام هم راه پیدا کرد

۲) افراد را تشویق کنید که در مورد سرویس یا محصولات جدید شما بپرسند

خیلی از خدمات و محصولات جدید هستند که افراد حتی نمی‌دانند که کاربرد آنها چیست و در درجه اول لازم است که در پست‌های اصلی خود و سپس در استوری‌ها، آنها را به صورت کامل معرفی کنید. اما در آخر این فرصت را به مخاطبان خود بدهید که در استوری‌ها هم سوالات خود را ارسال کنند و فقط کافیست که یک پست طراحی کنید یا فردی را در آن استوری بیاورید که افراد را تشویق می‌کند تا سوالات خود را مطرح کنند.

توجه داشته باشید که پاسخ دادن به سوالات مخاطبان از خود دریافت سوال مهم‌تر است و حتما باید به این مورد مهم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

اگر شما هم ایده‌ای در مورد این سرویس استوری دارید، ممنون می‌شویم که آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.