کمپین پارتیزانی اورنجینا : دنیا را تکون بده!
اورنجینا Orangina یکی از نوشیدنیهایی است که تلاش کردهاست جایگاه خود را با رقبا متمایز کند و برای رسیدن به این جایگاه کمپینهای مختلفی را اجرا کرده است.
اورنجینا در کمپین پارتیزانی جدید خود هدفش را عصبانی کردن مشتریان قرار داده است!!
دستگاه فروش اتوماتیک اورنجینا در مراکز مختلف قرار گرفته است و مردم میتوانند با سکه انداختن در دستگاه یک بطری اورنجینا تحویل بگیرند و بنوشند. اما گویا دستگاه فروش اتوماتیک خراب است و مشتری از این بابت عصبانی میشوند! اما داستان چیز دیگری است!
در بالای دستگاه نمایشگری است که به مخاطب اعلام میکند که برای دریافت اورنجینا باید دستگاه را تکان بدهید (Shake the dispenser).
مشتری با حرکت دادن میتواند اورنجینای خود را دریافت کند اما به شرطی که به اندازه کافی دستگاه را تکان دهد!
اورنجینا در راستای شعار برند خود این کمپین را راهاندازی کرده است و عملاً از این طریق مخاطب را با شعار برند به چالش کشیده است. همچنین با این کار پالپ درون ظرف اورنجینا تکان میخورد و آبمیوه آماده نوشیدن است.
خلاقیت در ایدهپردازی و ارتباط بین کمپین پارتیزانی با شعار برند از نقاط مثبت آن است.
ویدئوی وایرال کمپین پارتیزانی اورنجینا را ببینید:
نظرات بسته شده است.