Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی عوامل عدم موفقیت وب‌سایت یک کسب‌و‌کار

آیا تا به حال عوامل عدم موفقیت کسب‌و‌کار خود را بررسی کرده‌اید؟

یکی از اصول این کار بررسی موفقیت وب‌سایت است! برای آنکه کسب و کاری موفق داشته باشید، باید وب‌سایتی موفق داشته باشید و برای موفقیت در وب‌سایت باید مواردی را رعایت کنید که در زیر به‌صورت یک نظرسنجی از ۱۸۱۸ کاربر و مخاطب بدست آمده است.

از بین سوالاتی که در مورد محتوای وب‌سایت پرسیده شده است، ۴۹ درصد معتقد هستند که بروز نبودن محتوا، از اصلی‌ترین عوامل عدم موفقیت وب‌سایت و یک کسب و کار است.
همچنین در مورد اطلاعات تماس و نمایش آدرس و اطلاعات ساعات کاری شرکت، ۴۱ درصد به این موضوع اذعان داشتند که نبود این موارد باعث شکست کسب و کار می‌شود.

۳۴ درصد از کاربران عدم اطلاعات کافی محصولات را از عوامل عدم موفقیت وب‌سایت می‌دانند؛ در جدول زیر باقی موارد ذکر شده است :

outdate
عدم بروز بودن محتوای سایت در بازه های شش ماهه و یک ماهه بیشترین درصد نارضایتی از یک کسب و کار مطرح شده است و ۵۹٫۸ درصد از کاربران تجربه کاربری بد در وب سایت را از دلایل عدم همکاری با آن کسب و کار مطرح کرده‌اند.

hard purchase

6mth outdate

جالب است بدانید کاربران در خصوص یک کسب و کار موارد زیر را الویت‌بندی کرده‌اند :
۱- بدست آوردن اطلاعات محصولات
۲- راه های ارتباطی مانند تلفن، ایمیل
۳- ساعات کار و زمان تعطیلی

prd info

لذا با توجه به موارد بالا، متوجه می‌شویم که موارد ساده‌ایی مانند ساعات کاری و راه‌های ارتباطی به چه میزان می‌تواند موجب عدم موفقیت کسب و کار شما شود.


عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.