Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین اتوی فیلیپس در ایران با هشتگ #نسوزوبساز

فیلیپس برای معرفی فناوری Optimal TEMP اتوی هوشمند خود دست به اجرای یک کمپین در حوزه دیجیتال مارکتینگ زد. اتوی هوشمند فیلیپس با استفاده از این فناوری می‌تواند با ترکیبی از بخار و درجه حرارت نتیجه بهتری را برای اتوی لباس ایجاد کند.

شکوفا الکتریک به نمایندگی فیلیپس در ایران برای آشنایی مخاطبین با این ویژگی دست به اجرای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ زد.
کمپین #نسوزوبساز فیلیپس به شکل یک مسابقه اینستاگرامی در فضای دیجیتال شروع شد. در این کمپین قرار بر این بود که شرکت‌کنندگان با لباس‌های مورد علاقه خود تصاویر خلاقانه درست کرده و این تصاویر جالب را با هشتگ #نسوزوبساز به اشتراک بگذارند.

کمپین جدید فیلیپس در یک بازه یک ماه از ۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ بوده است و جایزه برنده بن خرید ۶۰۰ هزار تومانی از محصولات فیلیپس خواهد بود.

با توجه به اتمام زمان این کمپین ببینیم که وضعیت آن به چه شکل بوده است و آیا این کمپین اثرگذاری مناسبی داشته و توانسته است موفق باشد یا نه!

با یک جستجوی ساده در اینستاگرام کل هشتگ #نسوزوبساز به عدد ۴۸ می‌رسد! جالب است که صفحه کمپین در اینستاگرام به آدرس Philiwomen تنها سه پست مرتبط با کمپین را در صفحه خود قرار داده است.

هرچند ایده کمپین و بخش خلاقه آن جالب به نظر می‌رسد اما جایزه به شکل بن خرید و همینطور تبلیغات پراکنده از نقاط ضعف این کمپین است و خود فیلیپس یا بهتر است بگوییم شکوفا الکتریک هم کمپین #نسوزوبساز را جدی نگرفته‌اند.
فیلیپس 01
این کمپین صفحه رسمی اطلاع‌رسانی در وب نداشت تا بتوان اطلاعات دقیق‌تری از آن پیدا کرد و در سایت شکوفا الکتریک نیز جایی برای آن در نظر گرفته نشده بود.

البته شاید عجله فیلیپس بیشتر بخاطر تعلل پاناسونیک است، زیرا تکنولوژی اتوکشی بدون تنظیم دما بیش از یکسال است که توسط پاناسونیک با نام اپتیمال کر معرفی شده ولی در ایران به آن نپرداخته اند و دور از ذهن نیست که شکوفا در نظر داشته که این قابلیت را به نام فیلیپس تمام کند.

در اصل ایده کمپین #نسوزوبساز فیلیس هم سوخت هم نساخت!


عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.