Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری همایش مدیریتی در استان گیلان

0

همه ما با مفهوم آموزش و تاثیر آن بر زندگی تا حدودی آشنا هستیم و همچنین می دانیم که اگر در کسب و کارمان با علم روز پیش نرویم و انعطاف پذیر نباشیم، قطعا در دریای رقیبان غرق خواهیم شد. از سوی دیگر، انتقال دانش و استفاده از تجارب و علم اساتید بزرگ در کسب و کارمان می تواند ما را برای رسیدن به موفقیت یاری کند. لذا همه ساله افراد و مجموعه های زیادی تلاش می کنند تا با بهره گیری از به روز ترین روش ها و تکنیک ها به رشد و توسعه کسب و کارها کمک کنند.

در سال های اخیر شاهد برگزاری انواع سمینار و کنفرانس هایی اعم از ملی و بین المللی در ایران بوده ایم که بیشتر آنها از کیفیت مطلوبی برخوردار ند و با توجه به پیشینه شرکت های برگزارکننده همایش می توانیم به کیفیت همایش هایی که در حال رخ دادن هستند پی بریم.

جالب است بدانید که ۸۰درصد سمینار های ملی و بین المللی که در ایران روی می دهند متعلق به پایتخت کشورند، اما اخیرا صداهایی از شمال کشور هم به گوش می رسد که حاکی از فعالیت های مجموعه ای با نام مدیران نواندیش گیلان بوده که سه سال است در زمینه برگزاری همایش های مدیریتی فعالیت دارد و پس از چهاردوره برگزاری همایش های بازاریابی و فروش در استان گیلان، در حال آماده شدن برای برگزاری پنجمین رویداد خود است.

این رویداد با حضور پروفسور صدرالدین نجاتی گیلانی و دکتر محمد بلوریان تهرانی در تاریخ هفتم آبان ۱۳۹۵ در شهرستان رشت برگزار خواهد شد. بی شک برگزاری چنین رویدادهایی در شهرستان رشت، می تواند نوید همایش های ملی و بین المللی در این حوزه را به زودی زود به همه هم میهنان مان بدهد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ