Take a fresh look at your lifestyle.

نوآوری سامسونگ در تبلیغات گلکسی نوت ۷

0

این روزها رقابت در بازار گوشی های هوشمند بیش از هر زمان دیگری است و تولید کنندگان گوشی های هوشمند در چنین وضعیتی سعی می کنند تا علاوه بر تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب، در زمینه بازاریابی و تبلیغات گوشی های خود نیز بهترین عملکرد را ارائه کرده و با پیشی گرفتن از رقبای خود در این حوزه، میزان فروش خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهند.

در همین راستا شرکت کره ای سامسونگ که از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود برنامه ریزی گسترده ای را برای تبلیغات گوشی هوشمند محبوب خود Galaxy Note N7  در روسیه صورت داده است.

در همین ارتباط و به منظور جلب توجه مشتریان در بازار گوشی هوشمند روسیه، مدیران بخش تبلیغات و بازاریابی سامسونگ تصمیم گرفتند یک دستگاه Galaxy Note N7  درون یک بیلبورد بزرگ تبلیغاتی که روی بلندترین آسمان خراش مسکو نصب شده است، پنهان کرده و از رهگذران بخواهند تا مکانی که گوشی در آن پنهان شده را حدس زده و آن را به صورت آنلاین اعلام کنند.

گفتنی است مجری تبلیغات اخیر سامسونگ در مسکو آژانس تبلیغاتی Agency Cheil Russia  بوده است که از بیلبورد بزرگ تبلیغاتی قرار گرفته روی برج Gidroproekt مسکو که در تقاطع دو بزرگراه پر رفت و آمد و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته و یکی از بزرگ ترین مکان های تبلیغاتی در سطح شهر مسکو محسوب می شود، استفاده کرده است.

بر اساس جزییات منتشر شده شرکت سامسونگ یک هفته پیش از رونمایی رسمی محصول جدید خود، یک دستگاه Galaxy Note 7 را در یکی از بزرگ ترین بیلبوردهای تبلیغاتی مسکو قرار داد و اعلام کرد که نخستین نفری که مکان صحیح گوشی را حدس بزند، می تواند یک دستگاه Galaxy Note 7  را به صورت رایگان دریافت کند.

در همین ارتباط کسانی که مایل به اعلام مکان دقیق گوشی پنهان شده در بیلبورد تبلیغاتی سامسونگ بودند، می توانستند با مراجعه به وب سایتی که به این منظور از سوی سامسونگ در نظر گرفته شده بود مکان دقیق Galaxy Note 7 مخفی شده را حدس زده و شانس خود را برای دریافت رایگان یک دستگاه از این مدل محک بزنند.

تلاش های علاقه مندان به یافتن مکان دقیق ۷ Galaxy Note پنهان شده در بیلبورد در حالی جریان داشت که آژانس تبلیغاتی Agency Cheil Russia  نیم ساعت مانده به برگزاری مراسم رونمایی رسمی از Galaxy Note 7  کلیپ ویدئویی را منتشر کرد که در آن دو تن از معروف ترین کوه نوردان روسی تصمیم گرفتند تا با بالارفتن از آسمان خراش Gidroproekt خود را به بیلبورد رسانده و از نزدیک محل دقیق قرارگیری Galaxy Note 7  را شناسایی کرده و آن را تصاحب کنند.

بر اساس اعلام آژانس تبلیغاتی Cheil، بیش از ۸۰۰هزار نفر در جریان برگزاری پویش تبلیغاتی سامسونگ در روسیه از وب سایت در نظر گرفته شده برای حدس مکان دقیق گوشی پنهان شده درون بیلبورد بازدید کرده و تلاش کردند تا با حدس محل دقیق قرارگیری گوشی، یک نسخه رایگان از آن را به خود اختصاص دهند.

ابتکار مدیران تبلیغات و بازاریابی سامسونگ و اجرای این ایده توسط یک آژانس تبلیغاتی روسی در مسکو سبب شد تا جنجال تبلیغاتی مورد نظر سامسونگ شکل گرفته و بخش قابل توجهی از افراد جذب پویش تبلیغاتی این غول تولید کننده گوشی های هوشمند شوند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ