Take a fresh look at your lifestyle.

مرگ شما قطعی است

0

در آینده ای نزدیک تنها دو نوع شرکت وجود خواهند داشت؛ یکی آنهایی که نوآوری ها را می پذیرند و دیگری آنهایی که می میرند. شروع کسب و کار یکی از جالب ترین عملکردهایی است که یک فرد می تواند داشته باشد. اما همه چیز با یک شروع به درستی پیش نمی رود. تعداد بسیار زیادی از افراد هر ساله کسب وکاری را آغاز می کنند و در نتیجه تعداد بسیار زیادی کسب وکار کوچک هر ساله ایجاد می شود.

درست است که ایجاد یک کسب و کار مزایای متعددی دارد اما باید توجه داشت که رقابت در این حیطه نیز بسیار است. درک ابعاد این رقابت و طرح کسب وکار دقیق و کارا می تواند منجر به شروع یک کسب وکار موفق شود.

این سؤال وجود دارد که آیا عملکرد شما از این مراحل تبعیت می کند. برای پاسخ درست به این سؤال باید سعی کنید آنچه را دیگران انجام می دهند، بررسی کنید تا به چگونگی روند کار پی ببرید. دلایل زیادی وجود دارد که نتوانید کار را به خوبی ادامه داده و وارد دسته دوم کسب و کارها شوید، و راهی جز مرگ پیش رو نداشته باشید، اما برای یک فرد توانمند، مزایا و امتیازات داشتن یک کسب و کار موفق و پیوستن به دسته اول یعنی ادامه حیات و پذیرش نوآوری ها و تغییرات به خطرات موجود در آن می ارزد.

در یک کسب و کار موفق که شما با تغییرات کنار می آیید و قدرت پذیرش نوآوری های محیط را دارید، خودتان مدیر خودتان هستید. در این شرایط کار سخت و طولانی مزایایی برای شما دارد و سود آن به جای آنکه نصیب شخص دیگری شود به شما می رسد.

به دست آوردن درآمد فراوان و رشد، کاری بسیار لذت بخش است، اقدام به کار مخاطره آمیز می تواند جذاب و نیازمند جسارت بالایی باشد و نکته بسیار مهم این است که ایجاد یک کسب و کار توانمند همیشه منجر به یادگیری می شود. البته موفقیت در کسب و کار هیچگاه به صورت خودبه خودی یا براساس شانس نیست و همان طور که گفته شد این موفقیت اصولا به سازماندهی و بصیرت افراد مشارکت کننده و علی الخصوص متخصصان بازار بستگی دارد و تضمینی برای آن وجود ندارد.

موفقیت افراد در یک کسب و کار وابسته به قدرتمند بودن و زنده ماندن آن کسب و کار است و ادامه زندگی آن کسب و کار نیز رابطه نزدیکی با چگونگی صحیح کنترل کردن آن امور دارد. در واقع مدیریت صحیح کسب وکار در هر بخش موجب رشد آن می شود. مدیریت کسب وکار را نباید صرفا یک عمل آکادمیک محسوب کرد. مدیریت واقعی در بر گیرنده هدایت قوی، رفتار مثبت، دانش کسب وکار و مهارت های مناسب فردی است.

مدیریت هر بخش از کسب و کار در حقیقت هدایت هوشمندانه افراد، تاثیر  گذاری بر کار و تصمیم گیری به موقع و صحیح است. مهارت های مدیریتی را به مرور زمان باید کسب کرد. یکی از بهترین تصمیم ها یادگیری این موضوع است که با وجود سرعت تغییرات محیط چگونه تصمیم گیرنده خوبی در بهترین زمان باشید. این امر نیازمند تعهد، درک و مهارت است که بسیار ارزشمند است. بهترین عملکرد برای دستیابی به این مهارت این است که مراحل مختلف در اجتناب از اشتباهات رایج و ایجاد تصمیم گیری کارا را بیاموزید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ