Take a fresh look at your lifestyle.

مشاور برند

0

شرح کار مشاور برند
وظیفه مشاور برند ارائه تحلیل ، راه حل و تجارب بازاریابی برای کمک به فروش موفق محصولات شرکت می باشد . که معمولا برای آژانس های تبلیغاتی یا شرکت های مشاوره مدیریت کار می کنند و با مدیران برند شرکت ها یا مدیران بازاریابی همکاری دارند .
توسعه و کمک به پیاده سازی استراتژی های محصولات جدید و موجود از دیگر وظایف مشاوران برند هست که می تواند در تمام مراحل بازاریابی از مرحله طراحی و سیستم توزیع تا تبلیغات و پیام های روابط عمومی شرکت را تحت تاثیر قرار دهند.
وظایف مشاور برند
کار مشاوران برند با جمع آوری اطلاعات ، انجام تحقیقات بازار برای شناسایی بازار هدف و بررسی فید بک های مصرف کننده نهایی ، روند کسب و کار و ارزش محصول شروع می شود .همچنین مشاوران می توانند کار ممیزهای داخلی را برای اطلاع از نیازها و اهداف شرکت انجام دهند .
این تحقیقات انجام شده استراتژی برند را در طراحی بسته بندی ، قیمت گذاری و جایگاه سازی ، کمپین تبلیغاتی و خدمات مشتری شکل می دهد . تصمیمات شرکت توسط تحقیقات مشاوران برند روی توزیع محصول، انتخاب رسانه تبلیغاتی و نحوه  تهیه پیام محصول برای دموگرافیک های مختلف مشتریان تاثیر می گذارد

تخصص های مورد نیاز یک مشاور برند

داشتن حداقل مدرک کارشناسی در گرایش بازاریابی ، کسب و کار یا رشته های مرتبط همچنین سابقه کاری در زمینه های ارتباطات ، استراتژی های فروش و مالی قابل قبول می باشد.
اگر می خواهید مشاور برند شوید می توانید با فعالیت در پست های دستیار برند ، مدیر تولید ، تحلیلگر مدیریت در یک شرکت مشاوره یا مدیریت تبلیغات شروع نمایید .

تیم تخصصی پرتال تبلیغات در زمینه خدمات مشاوره برند و برندینگ اینترنتی می تواند تجارب و راهکارهای خوبی را در اختیار شما بگذارد .
با ما تماس بگیرید . ما در یک محیط صمیمی و حرفه ای پذیرای شما هستیم

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ