Take a fresh look at your lifestyle.

پیش‌ بینی فروش

0

پرسش: مدیریت فروش یک کسب‌وکار تولیدکننده مواد سلولزی را به عهده دارم. در حوزه فروش همیشه با دغدغه‌های بسیاری روبه‌رو بوده‌ام و در اکثر اوقات پیش‌بینی‌هایم بعد از فروش ماهانه و سالانه درست از آب در نمی‌آید. به نظرتان چطور می‌توانم فروش خود را از قبل پیش‌بینی کنم؟

پاسخ کارشناس: پیش‌بینی فروش برای تمامی کسب‌وکارها فاکتوری پراهمیت است. تمامی کسب‌وکارها قبل از فروش باید در مورد این موضوع بررسی‌های لازم را انجام دهند. پیش‌بینی فروش تمامی کسب‌وکارها براساس برنامه‌های تولیدی آنها انجام می‌شود و کسب‌وکارها بدون پیش‌بینی فروش هر میزان از تولیدشان براساس حدسیات خواهد بود.

در نظر داشته باشید که کسب‌وکارها حتما باید تولیدات خود را براساس پیش‌بینی‌های فروش‌شان انجام دهند، چون در غیر‌این صورت امکان دارد که صدمات جبران‌ناپذیری به کسب‌وکار وارد شود.

در نتیجه تلاش برای پیش‌بینی دقیق فروش و بر حسب آن میزان تولید باعث کاهش هزینه‌های تولید توسط کسب‌وکارها خواهد شد.با توجه به پیش‌بینی فروش می‌توان سهمیه فروش را بر حسب مناطق و فروشندگان مشخص کرد و براساس آن معیاری جهت تعیین موفقیت یا عدم موفقیت تیم فروش و مدیر فروش به‌دست آورد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ