Take a fresh look at your lifestyle.

سفره‌خانه دورافتاده

0

پرسش: صاحب سفره‌خانه‌ای در جاده کن هستم که تقریبا می‌توان گفت جزو آخرین سفره‌خانه‌های این جاده محسوب می‌شود و مشتریان کمی تا این مسافت از جاده برای تفریح می‌آیند. به همین دلیل مشتریان سفره‌خانه ما نسبت به دیگر سفره‌خانه‌های جاده کمتر است. مدتی است که برخی دوستان پیشنهاد می‌کنند در فضای مجازی تبلیغاتی را انجام دهیم و از این طریق سفره خانه را به مشتریان خود معرفی کنیم. با توجه به این موضوع از نظر شما باید چه اقداماتی را انجام داد تا بتوان مشتریان بیشتری را جذب سفره‌خانه کرد؟

پاسخ کارشناس: به‌صورت کلی افرادی به جاده کن و مخصوصا به سفره‌خانه می‌آیند که قصد تفریح دارند؛ به همین دلیل در وهله اول باید شما بتوانید فضایی را به وجود آورید که مخاطبان به راحتی جذب شوند. پیشنهاد می‌شود قبل از انجام تبلیغ ابتدا مزیت رقابتی را برای خود ایجاد و محصولات و غذا‌هایی را به منو سفره‌خانه خود اضافه کنید که برای مخاطبان ایرانی جذاب باشد؛ با توجه به این موضوع پیشنهاد می‌شود روی غذاهای محلی سرمایه‌گذاری‌های جدی انجام داده و غذاهایی را به مشتریان ارائه دهید که در سفره‌خانه‌های دیگر کمتر ارائه می‌شود.

این غذاهای محلی می‌تواند آش‌ها نیز‌ باشد؛ چون برخی از مخاطبان تهرانی در روزهای تعطیل به جاده چالوس سفر و از مناظر این جاده استفاده می‌کنند و در نهایت به آش فروشی‌های اواسط این جاده مراجعه می‌کنند؛ با توجه به این موضوع پتانسیل این وجود دارد که مخاطبان به راحتی تا انتهای جاده کن سفر کنند تا صرفا یک آش از شما خریداری کنند.

یکی دیگر از اقداماتی که در این سفره‌خانه می‌توان انجام داد، ارائه خدمات مناسب به مشتریان است؛ به‌عنوان نمونه در کنار سفره خانه کارواشی را تاسیس کرده تا مشتریانی که وارد سفره‌خانه شما می‌شوند به‌صورت رایگان بتوانند از این کارواش استفاده کنند؛ ارائه این‌گونه خدمات می‌تواند در جذب مشتریان بسیار مثمر ثمر واقع شود.

پس از ارائه محصولات متفاوت به مشتریان، شما می‌توانید صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی را راه‌اندازی کرده و از طریق تولید محتوای مناسب غذاها و خدمات سفره خانه خود را به مخاطبان ارائه دهید و حتی مسابقاتی را در راستای جذب مخاطبان برگزار کنید. در این میان می‌توانید برای جذب مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی تبلیغاتی را نیز در کانال‌های تلگرامی و صفحه اینستاگرامی مرتبط با غذا انجام دهید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ