Take a fresh look at your lifestyle.

فروشندگان نوع الف

0

آیا می‌دانستید بیشتر فروشندگان دارای شخصیت نوع الف هستند؟ آنها افرادی جاه‌طلب، سلطه‌جو، رقابت طلب، ناشکیبا، زمان‌بندی شده، سختگیر و آسیب‌پذیر هستند. فروشندگانی که دارای شخصیت نوع الف هستند، اغلب معتاد به کارشان بوده و می‌توانند همزمان چندکار را با هم انجام دهند. همواره کارهای خود را در دقیقه ۹۰ انجام می‌دهند و برای رفع ابهامات یا حل مشکلات صبر نمی‌کنند. آنها دوست دارند برای هر چیز پاسخی داشته باشند.

علاوه بر همه اینها، این افراد همواره منتظر پایان هرکاری هستند و برای رسیدن به آن عجله دارند. حال خود را به جای یک مشتری بگذارید که در یک مغازه خرده‌فروشی یا در یک جلسه فروش بین شرکتی است. آیا دلتان می‌خواهد که گفت‌وگو با چنین شخصیتی را شروع کرده و خود را به او واگذارید؟ اگر شما دارای شخصیت نوع الف باشید، شاید چنین فروشنده‌ای شانس موفقیت با شما را داشته باشد ولی در غیر‌این صورت احتمال شکست خیلی زیاد است.

به‌ویژه اگر فروشنده دارای شخصیت نوع الف با یک خریدار دارای شخصیت نوع ب روبه‌رو شود. ما باید به‌عنوان یک فروشنده از تمایلات شخصی خود در نوع الف مطلع باشیم و سعی کنیم آنها را مهار کنیم.صبور، آرام، خوش برخورد و حامی باشیم. در غیر‌این صورت، شخصیت ما جلوی هرگونه گوش کردن به دیگران و ارتباطات عاطفی و در نهایت فروش موفق را می‌گیرد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ