Take a fresh look at your lifestyle.

تأیید صلاحیت ۴۲ نامزد انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

0

حجت الاسلام علی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه انتخابیه طبس، فردوس ،بشرویه و سرایان از ۲۵ نفر کاندیدا ۱۱ نفر تأیید صلاحیت، ۷ نفر عدم احراز، یک نفر انصراف و ۶ نفر رد صلاحیت شدند.

وی افزود: همچنین در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف از ۲۸ نامزد ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس، ۱۰ نفر تأیید صلاحیت، ۱۱ نفر عدم احراز، ۳ نفر انصراف و ۴ نفر رد صلاحیت شدند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه نیز از ۲۷ نفر نامزد ۱۱ نفر تأیید صلاحیت، ۱۰ نفر رد صلاحیت، یک نفر انصراف و ۵ نفر عدم احراز شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه نیز از ۲۲ نفر کاندیدایی که برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند ۱۰ نفر تأیید صلاحیت، ۳ نفر رد و ۹ نفر عدم احراز شدند.

وی گفت: افرادی که در این مرحله رد صلاحیت شدند از فردا به مدت ۳ روز می‌توانند شکایت خود را به شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت ارائه کنند و شکایت باید در فرم خاص شورای نگهبان تنظیم و تحویل و رسید دریافت شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی تأکید کرد: بعد از تحویل شکایت، شورای نگهبان به مدت ۲۰ روز این شکایات را بررسی می‌کند و بعد از آن نتایج را به داوطلبان اعلام می‌کنند.

۱۰۲ نفر از استان خراسان جنوبی داوطلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده بودند که از نظر تعداد افراد ثبت نام کننده در این دوره نیز نسبت به دوره قبل، رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

Аксессуарыcar cover вологдапродам фонарикцена на мед справку

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ